خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

رییس جمهور برای شنیدن رنج و درد کارگران گوش شنوا دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۰۵

استاندار خوزستان شهامت ، صبر و برخورد پدرانه رییس جمهور با رنج دیدگان و مصیبت دیدگان حادثه یورت را یک الگوی مدیریتی ارزیابی کرد و گفت: آقای روحانی نشان داد که در زمره مدیران و مسئولینی نیست که هنگام بحران و سختی از راه دور مشکلات را مدیریت کنند .

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان گلستان و دیدار و گفت‌وگو با معدنچیان و رنج‌دیدگان حادثه معدن یورت اظهار داشت: روبروشدن بی‌واسطه با مشکلات مردم بویژه قشر محروم جامعه یکی از توصیه‌های همیشگی رییس‌جمهور به کارگزاران دولت بوده است و آنچه ایشان در سفر به گلستان انجام داد نشات گرفته از باور رئیس جمهور به ضرورت ارتباط چهره به چهره با مستضعفین است .

استاندار خوزستان با یادآوری سفر روحانی به استان خوزستان هنگام بروز برخی مشکلات تاکید کرد: رییس جمهور در جریان بروز برخی مشکلات در استان خوزستان نیز با دغدغه فراوان هم مسائل را پیگیری می‌کردند و هم خود شخصا برای بررسی و نظارت و ابراز همراهی به مردم به خوزستان سفر کردند .

او شهامت ، صبر و برخورد پدرانه رییس جمهور با رنج دیدگان و مصیبت دیدگان حادثه یورت را یک الگوی مدیریتی ارزیابی کرد و گفت: آقای روحانی نشان داد که در زمره مدیران و مسئولینی نیست که هنگام بحران و سختی از راه دور مشکلات را مدیریت کنند .

استاندار خوزستان با اشاره به پیام تسلیت خود به به مناسبت بروز این حادثه  اظهار داشت : فاجعه دردناک معدن یورت غم بزرگی است که بر دل همه مردم ایران سنگینی می کند و امروز همه ایرانیان با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی می کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز