خبرگزاری کار ایران

برنامه نامزدها برای حل مساله ترافیک؛

میرسلیم: صنایع خودروسازی خط تولید خود را به سمت امکانات ترابری عمومی تغییر دهند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۴۱

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی میرسلیم در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سهم و نقش دولت در حل مساله ترافیک چیست و برنامه و راهکار دولت شما برای حل این مساله چیست، گفت: یکی از مسائل مهمی که به آن توجه نشد مساله ترابری عمومی است که موجب شده سرمایه، وقت و سوخت مردم هدر برود و اعصاب آنها خرد شود. چاره آن را در سیاست‌های کلی ترابری مشخص کرده‌اند اما متاسفانه در اجرا ضعف وجود دارد.

او افزود: در مساله ترابری عمومی باید دقت شود که این موضوع در اولویت قرار بگیرد و استفاده از خودروهای شخصی تحت الشعاع استفاده از خودروهای عمومی قرار بگیرد و همچنین صنایع خودروسازی خط تولیدهای خود را به سمت تولید امکانات ترابری عمومی به ویژه بخش راه آهنی تغییر دهند. در تهران و برخی از شهرهای کشور از مترو استفاده می‌شود اما  کفایت نمی‌کند.

میرسلیم تاکید کرد: اکنون ۲۰ تا ۳۰ درصد از ترابری را بخش ترابری عمومی انجام می‌دهند. الان دولت می‌تواند با دادن تسهیلات این موضوع را گسترش دهد که در این زمینه بسیار وظیفه مند است و موظف است که به این مساله کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز