خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

اولویتم مسائل اقتصادی با نگاه به درون است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۹۵

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسائل اقتصادی را اولویت کاری خود بر شمرد و گفت:اولویت‌ام مسائل اقتصادی با نگاه به درون است.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی آقامیرسلیم در پایان ضبط برنامه تلویزیونی خود با ابراز رضایت از برنامه گفت: گفت‌وگو به نظر می‌رسید، بسیار خوب بود و در معرفی خودم به لحاظ فعالیت‌های مختلفی که در زمینه ساماندهی نظام در اوائل انقلاب در بخش فرهنگی و بعد هم در زمینه‌های صنعتی و اقتصادی که منجر به این شد که ما بتوانیم نمونه‌های واقعی را از لحاظ اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم بحث شد. 

او اضافه کرد: امیدوارم به اتکای تجربیات مثبت و مؤثر و واقعی نه شعاری که خودمان دست اندرکارش بودیم و جوانان متخصص کشور که ما را همراهی کردند بتوانیم آن را اشاعه و توسعه دهیم و از وضع رکودی که گرفتار هستیم نجات پیدا کنیم. 

میرسلیم با تأکید بر اینکه کلیت برنامه خوب بود و ان‌شاء‌الله که بتواند در معرفی و شناساندن ما به مردم عزیز مؤثر واقع شود در پاسخ به سؤالی درباره اشتغالزایی و برنامه اش برای خروج از رکود گفت: من ان‌شاءالله در این باره مفصل‌تر در برنامه دوم صحبت خواهم کرد.

او افزود: اینجا بیشتر اثبات کردم که ما تاکنون برای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کردیم، یعنی شرکت و بنگاه‌هایی را تشکیل دادیم که مبانی آن‌ها مبانی اقتصاد مقاومتی است، به این شکل که برون‌گرا بوده اند به لحاظ مبادلات تجربی با کشورهایی که دارای فناوری هستند ولی درون‌زا بودیم به لحاظ استفاده از قابلیت‌های خوب جوانان متخصص و دانش آموختگان خودمان. 

او گفت: پس بنابراین نمونه‌های بسیار خوبی داریم که برای مردم تشریح خواهیم کرد که چگونه بر مبنای این تجربه و این کار عملی که خود ما دست‌اندرکارش بودیم می‌توانیم از پس حل معضل اشتغال جوانان خودمان بربیاییم و از رکود بیرون آئیم. 

میرسلیم همچنین در پاسخ به سؤالی درباره تأکیدات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور با نگاه به درون بیان کرد: قطعاً درون‌زایی از نقاط مثبت و مزیت‌های ماست و ما خوشبختانه در طول سال‌های بعد از انقلاب رشد خوبی به لحاظ علمی در کشور داشته‌ایم و حیف است که این افراد را به خارج روانه کنیم در حالی که خودمان در کشور نیاز داریم. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ان‌شاءالله با جلوگیری از فرار مغز‌ها و به کارگیری آن‌ها و آماده کردن زمینه مساعد فعالیت آن‌ها از پس مشکلات برخواهیم آمد و اثبات کنیم که چگونه درون‌زایی ما بدون فراموش کردن برون‌گرایی می‌تواند نجات‌بخش ما باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز