خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در جمع خبرنگاران:

آمده‌ام که بمانم/ مشکلات جمنا با تجربیات گذشتگان قابل حل بود/ تثبیت حق هسته‌ای ایران، دستاورد دولت روحانی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۴۸

نامزد حزب موتلفه گفت: ساز و کار جمنا چون تازه کار است مشکلاتی دارد که می‌توانست با تجربیات گذشتگان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی میرسلیم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا به نفع نامزد جمنا کناره‌گیری می‌کنید، گفت: از طرف موتلفه من کاندید شدم. جمنا در کنار ماست و یک تشکل سیاسی است. من قبل از تشکیل جمنا اعلام حضور کردم جمنا بعدا شروع شد و با دوستان خود در آنجا صحبت کردیم قرار شد همکاری کنیم زیرا در هدف و نیت یکی هستیم. تشخیص اصلح با مردم است. من آمده‌ام که بمانم.

او در مورد حضور مردم در انتخابات گفت: گمان می‌کنم حضور مردم خوب باشد و بیش از ۶۰%حضور داشته باشند. رقیب اصلی ما روحانی است.

میرسلیم در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا ممکن است با نامزدی شما بعدا محکوم شوید اتحاد اصولگرایان را برهم زدید، گفت: انصراف ندادن با وحدت مرتبط نیست، وحدت در هدف و نیت موجود است هرکدام بتوانیم آرا را جذب کنیم باید حضور داشته باشیم.

او درباره اظهارنظر خود درباره اینکه با سازکار جمنا مخالف است به خبرنگار ایلنا گفت: ساز و کار جمنا چون تازه کار است مشکلاتی دارد که می‌توانست با تجربیات گذشتگان مرتفع شود. ما برای خدمت در کشور آمادگی داریم ممکن است ائتلاف کنیم و این به معنای کناره‌گیری از انتخابات نیست.

نامزد حزب موتلفه با اشاره به اینکه هر کسی حق‌طلبی را سر لوحه کارهایش قرار دهد وارد این میدان می‌شود، گفت: راهی که من از از ۵۰ پیش آغاز نموده‌ام چیزی جز حق‌طلبی نیست، من امروز برای حقوق بر زمین مانده مردم  آمده‌ام، حق جوانان، حق از کار افتادگی، خدمات درمانی و به وجود آوردن مسکن متناسب با نیاز مردم  که در قانون اساسی والای ما قید شده اما متاسفانه در این چند دهه معطل مانده است.

او افزود: من آمده‌ام تا منزلت معلمان، فرهنگیان، هنرمندان، قدر خدمات پزشکان و پرستان را ارجح نهم. من آمده‌ام تا ثمره کار کشاورزان به بار نشیند. من امروز لباس کار و تلاش به تن کرده‌ام تا همان طور که با همراهی و خلاقیت موتور ملی پس از طراحی نمونه‌سازی به تولید انبوه رساندم، چرخ تولید ملی را از رکود نجات دهم. من آمده‌ام تا حق ۳ میلیون جوان بیکاری را بگیرم که به دلیل فرصت‌سوزی نتوانسته‌اند وارد بازار کار شوند و زندگی خود را سر و سامان دهند.

میرسلیم تاکید کرد: من با کوله‌باری از تجربه و خدمت در وزارت کشور، معاونت امور جنگی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه و صنعت آمده‌ام. من امروز می‌خواهم راه شهدیان بهشتی، رجایی و باهنر را ادامه دهم. من  آمده‌ام تا آموخته‌های خدمتم را در پیشگاه مقام معظم رهبری به کار گیرم.

او گفت: من آمده‌ام تا تجربه همکاری در کنار مرحوم آیت الله هاشمی برای اعتلای نام میهن به کار بندم و از دانشگاه و تحصیل و تحقق و تجربه‌اندوزی و مهندسی مکانیک در فرانسه تا تدریس در دانشگاه‌های کشور و به پشتوانه یک حزب ریشه‌دار ۵۰ ساله سهم شما را از سفره پر برکت انقلاب بگیرم و به شما برسانم. من نیامده‌ام تا حقوق نجومی بگیرم و سهمی برای خود و اطرافیان مطالبه کنم، آمده‌ام تا حقوق معطل مانده شما را بگیرم چرا که حق گرفتنی است.

میرسلیم ادامه داد: حقوق اساسی که معطل مانده مانند داشتن شغل باید بررسی شود، مشکل بیکاری باید حل شود، خدمات بهداشتی درمانی به طور کامل در کشور ارائه نمی‌شود که باید به آن رسیدگی شود. دولت روحانی همت خود را بر این گذاشت که در صحنه بین‌المللی حقانیت ایران را در زمینه دانش هسته‌ای به اثبات برساند، فعالیت زیادی در این زمینه کرد و من فکر می‌کنم تثبیت حق ما در زمینه انرژی هسته‌ای موفقیت دولت روحانی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز