خبرگزاری کار ایران

کنگره حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد/ اضافه شدن فائزه هاشمی به جمع اعضای شورای مرکزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۳۴

کنگره حزب کارگزاران سازندگی از صبح امروز با حضور اعضای این حزب آغاز و برگزار شد در این کنگره فائزه هاشمی و غلامحسین کرباسچی به سخنرانی پرداختند.

به گزارش ایلنا، کرباسچی در بخشی از سخنان خود در این کنگره گفت: علت حضور پرتعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوی و سخره گرفتن انتخابات، نداشتن احزاب است و دموکراسی به یک جوک تبدیل شده است.

او افزود: ثبت‌نام امثال الله‌کرم در انتخابات نشان دهنده این است که آنها به دموکراسی و تحزب اعتقاد پیدا کرده‌اند.

او همچنین تأکید کرد که در هر شرایطی نباید انتخابات تحریم شود و به همت کارگزاران این موضوع نهادینه شده است.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه ۱۲نفر در انتخابات کنگره قبلی به عضویت شورای مرکزی درآمده بودند و عضویتشان به تایید رسیده بود. در کنگره روز جمعه نیز پس از برگزاری انتخابات، ۲۳ نفر دیگر از اعضای جدید شورای مرکزی مشخص شدند و بدین ترتیب، جمع ۳۵نفره شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تکمیل شد.

بر اساس این گزارش با افزوده شدن ۲۳ نفر جدید به شورای مرکزی  حزب جمع ۳۵نفره آن متشکل از افراد ذیل شد: محسن هاشمی، علی هاشمی، اسفندیار عشوری، طاهریان، جهانبخش خانجانی، محمود علیزاده طباطبایی، سید حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی،سید افضل موسوی، محمد قوچانی،غلام عباس آقا علیخانی،علی محمد نمازی، غلامرضا پناه، علی جمالی، علیرضا سیاسی راد، جلیل رحیمی جهان آبادی، محمدرضا علی حسینی، هدایت الله آقایی، سیدعبدا... حسینی، محمدمهدی بهزادیان، بهرام فیاضی، ناهید تاج الدینی، طاهره میرسادرو، رضا امراللهی، یدا... طاهرنژاد، عبدالرضاهاشم زایی، جبارزاده،خانم ها ترکان، امانی، مقیمی، فائزه هاشمی، پروانه مافی.

 

 

بر اساس این گزارش انتخابات داخلی کنگره حزب نیز برگزار شد که در این انتخابات، فائزه هاشمی، پروانه مافی، سعیدی، تاج الدینی و میرساد حسین مرعشی،کرباسچی، قوچانی، نمازی، پناه، جمالی، هاشم‌‌‌زایی، طاهرنژاد، بهزادیان، جبارزاده، علی حسینی، آقایی، علیخانی، سیاسی‌راد، موسوی، جهان آبادی، فیاضی به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز