خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها درگذشت آیت‌الله باریک‌بین را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۰۱

دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله هادی باریک‌بین، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق قزوین را تسلیت گفت.

 آیت‌الله سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها در پیامی درگذشت آیت‌الله هادی باریک‌بین، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،  متن پیام آیت‌الله سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها به شرح زیر است:

«سحرگاه روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶، آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین رخت از این جهان بربست و به دیار باقی شتافت. تخلق به اخلاق حسنه و آراستگی به فضائل انسانی در رفتار و گفتار این روحانی عالی‌قدر می‌درخشید. اهالی گرامی قزوین از این عالم وارسته در طول هشتاد سال هرگز نقطۀ سیاهی به خاطر ندارند، از آن روزگار که در حوزه‌های علمیه قم و نجف در تلاش برای به چنگ آوردن جواهر علوم اهل بیتِ پیامبر گرامی (صلی الله علیه و آله و سلم) بود، تا آن زمان که بر منبرِ خطابۀ نماز جمعه می‌ایستاد؛ تا پایان عمر همواره ارادتمند مخلص امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بود و برای حاکمیت دین خدا در چارچوب نظام جمهوری اسلامی تا آنجا که در توان داشت کوشید؛ جزاه الله خیر الجزاء.

تقدیم فرزند عزیزش به جبهۀ جنگ و شهادت او در راه دفاع از میهن اسلامی گواه صادقی بر ایمان مخلصانه‌اش بود. اکنون آیت‌الله باریک‌بین دعوت معبود خویش را لبیک گفته و در جوار رحمت حق آرمیده است؛ خدایش رحمت کند و با شهیدان اسلام محشور فرماید.

اینجانب درگذشت این عالم فقید را به مقام معظم رهبری و به اهالی محترم و قدرشناس قزوین و به خانوادۀ محترم و فرزندان و دیگر بستگانش، به‌ویژه به فرزند گرامی‌اش حجت‌الاسلام حاج شیخ محمد باریک‌بین تسلیت می‌گویم و برای مصیبت‌دیدگان، از خداوند بزرگ صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز