خبرگزاری کار ایران

رحیمیان:

نامزدهای جمنا امروز به ۵ نفر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۹۶

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: امروز از ۱۰گزینه به ۵ گزینه خواهیم رسید تا در نهایت به نامزد واحد برسیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌السلام رحیمیان در دومین مجمع ملی جمنا ضمن تشکر از حضور افراد در این گردهمایی گفت: همه ما و کسانی که در اینحا جمع آمدهاند شهادت می‌دهیم که با الهام از مکتب امام حسین و مکتب عاشورا هدفی جز اصلاح امور و خدمت به اسلام نداریم. گواهی می‌دهیم آنگاه که انتخاب می‌کنیم عمل ما برای خدا باشد و مصلحتی جز اسلام و انقلات ملت را در نظر نگیریم.

 او افزود: آنها که نامزد شده‌اند هم هدفی جز خدمت به اسلام و مصلحتی جز مصلحت اسلام ندارند همگی میثاق‌نامه را امضا کرده‌اند و تا رسیدن به گزینه واحد پشتیبان هستند تا به نتیجه مطلوب برسند.

رحیمیان تاکید کرد: یقینا در این مقطع حساس تلاش می‌کنیم همه نیروها و دغدغه‌مندان نظام را مد نظر قرار دهیم و همه زیر این چتر باشند و هیچ شخص دغدغه‌مندی از پوشش این مساله خارج نماند.

او گفت: امروز از ۱۰گزینه به ۵گزینه خواهیم رسید تا در نهایت به نامزد واحد برسیم.

 رحیمی یادآور شد: آقای رییسی قصد حضور در این مجمع را داشت اما بعلت زلزله منصرف شد و پیام داد از مجمع تشکر و آرزو کرد در اولین فرصت بتواند حضور پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز