خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به ایلنا:

اعتقادی به کاندیدای پوششی نداریم/ روحانی به حد کافی سخنور است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۲۸

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه این تشکل سیاسی اعتقادی به کاندیدای پوششی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، گفت:‌ روحانی به حد کافی سخنور است و می تواند دفاع لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل شجاعی پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: تخصص من در حوزه اقتصاد و رسانه است و تهیه کنندگی برنامه‌های اقتصادی را بر عهده داشتم.

او تاکید کرد: سعی کردم در برنامه‌هایی که تهیه کرده‌ام اقتصاد را فرهنگ‌سازی کنم تا مخاطبان به این اصل پی ببرند که با غنی کردن این فرهنگ مشکلات آنان برطرف می‌شود.

شجاعی افزود: با افتخار می توانم اعلام کنم حزب اعتدال و توسعه در تمامی استان ها نمایندگی دارد و امروز علاوه بر کلان شهر تهران شهرستان‌ها و سایر استان ها فعال هستند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خاطر نشان کرد: کلان شهر تهران هزینه‌های بسیار زیادی دارد یکی از منابع در آمد فروش تراکم است اما این کار باید به صورت کارشناسی انجام شود.

شجاعی یاد آورد شد:خدمات هزینه دارد که از محل عوارض باید تامین شود. هزینه های شهری به واسطه کسب و کار شهری که همان عوارض است تامین می شود.

او خاطر نشان کرد: فروش اوراق قرضه معمول است و بخشی از هزینه ها را تامین می کند، شهروندان می‌توانند با سرمایه گذاری خرد از هزینه کرد شهرداری و دولت جلوگیری کنند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره این که آیا این حزب قرار است لیست واحدی برای انتخابات شوراها دهد و یا با شورای عالی سیاست گذاری ائتلاف خواهد داشت گفت: منطق اصلی در یک رقابت انتخاباتی این است که با یک لیست واحد حضور داشته باشیم. مردم به لیست‌های فرعی اعتنایی نخواهند داشت و چند لیست باعث شکسته شدن آرا می‌شود.

شجاعی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر این که   کاندیدای پوششی و موازی با روحانی قرار است وجود داشته باشد از سوی حزب اعتدال و توسعه عنوان کرد: قبلا هم اعلام شده که ما به کاندیدای پوششی اعتقادی نداشتیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که کاندیدای موازی وجود نداشته باشد

او در خاتمه تاکید کرد: روحانی به حد کافی سخنور است و می تواند دفاع لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز