خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در جمع خبرنگاران:

اگر در لیست نباشم در انتخابات مستقل شرکت می‌کنم/ جای وکلا در شورای شهر خالی است/ منتظر پاسخ دیوان عالی برای اعاده‌دادرسی در پرونده زنجانی هستم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۱۵

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه جای وکلا در شورای شهر خالی است، گفت: هنوز هیچ گونه صحبتی در خصوص جای‌گیری در لیستی نکردم و اگر با لیست ورود نکنم به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول کوهپایه زاده، وکیل بابک زنجانی که برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه در شورای شهر جای وکلا را خالی می‌بینم به این منظور اقدام به ثبت نام در انتخابات کردم. هنوز هیچ گونه صحبتی در خصوص جای‌گیری در لیستی نکردم و اگر با لیست ورود نکنم به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهم کرد.

وکیل بابک زنجانی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش خاطرنشان کرد: رای دادگاه بدوی بابک زنجانی توسط دیوان عالی کشور تائید شد و به اجرای احکام ارجاع داده شد.

او افزود: با توجه به اتفاق نظر افکار عمومی بر تسویه بدهی بابک زنجانی، تصمیماتی برای استرداد بدهی‌های او با همکاری قوه‌قضائیه اقدام می‌شود. آنچه مشخص است همه عوامل کشور و همچنین مردم می خواهند که مبلغ مورد نظر بازگردانده شود.

کوهپایه زاده گفت: درخواست اعاده دادرسی بابک زنجانی در مورد اعدام او به دیوان عالی کشور ارائه شده است و منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز