خبرگزاری کار ایران

مرتضی طلایی در جمع خبرنگاران:

امکانات برای نظارت بر شهر وجود ندارد/ با لیست "خدمت" می‌آیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۰۵

نائب رییس شورای شهر تهران گفت: در انتخابات شورای شهر تهران از لیست اصولگرایان خواهم بود و با لیست "خدمت" می‌آییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی که بعد از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در خصوص نوع نظارت شورای شهر بر شهرداری تهران گفت: وظیفه شورای شهر نظارت کردن به شهرداری است اگر چه در شورای تهران سازوکارهایی برای ایفای نقش نظارتی نداریم و امکانات برای نظارت بر شهر وجود ندارد و در این مورد  با خلا قانونی مواجه هستیم.

او با اشاره فعالیت‌های اعضای شورای شهر برای بیشتر کردن نیروی نظارتی خاطر نشان کرد: اولین باری که در شورا حضور پیدا کردم در خصوص سامانه نظارت و پژوهشی شهر تهران دو طرح دادم. اگر چه دو طرح من در دور چهارم و سوم نادیده گرفت شد ولی شورای پنجم به این دو طرح احتیاج دارد.

طلایی در این خصوص ادامه داد: در شورای چهارم قدم هایی برای نظارت بیشتر برداشته شد ولی کماکان نیاز به تقویت این دو موضوع داریم.

نایب رییس شورای شهر در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در با کدام لیست وارد انتخابات می شود پاسخ داد: برای من فرقی نمی‌کند که در چه لیستی حضور داشته باشم. در انتخابات قطعا از لیست اصولگرایان خواهم بود و با اعضای لیست "خدمت" وارد انتخابات می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز