خبرگزاری کار ایران

قربانی در تذکر آیین‌نامه‌ای:

اعضای کمیسیون بهداشت هیچ‌گونه دینی به احدالناسی از مدیران اجرایی ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۳۹

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی نسبت به تذکر صبح امروز نماینده اصولگرای ارومیه درمورد تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدحسین قربانی در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۹ ‌پور  آیین‌نامه داخلی مجلس در واکنش به تذکر صبح امروز نادر قاضی‌پور اعلام کرد: این چندمین بار است که علیه جامعه پزشکی و به‌ویژه کمیسیون بهداشت بحث‌های مطرح می‌شود.

او گفت: اعضای کمیسیون بهداشت هیچگونه دینی به احدالناسی از مدیران اجرایی نداشته و با شفافیت، رسالتی که بر دوش دارند، پیگیری می‌کنند و به سوگندی که یاد کرده‌اند، وفادار هستند.

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون سه مورد تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان ارائه شده که کمیسیون بهداشت و درمان تدبیر کرد و این سه موضوع که مربوط به دستگاه بود و بسیاری از متقاضیان این تفحص‌ها نیز مشترک بودند، اجماع شود.

نماینده اصولگرای آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: برخی از آقایان درخواست ماده ۲۳۶ کرده بودند که این درخواست نیز با قاطعیت در کمیسیون رد شد.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این تذکر ماده ۷۹ ای اعلام کرد: به هر حال نظر نهایی تان را به هیات رییسه اعلام کنید تا تصمیم گیری کنیم 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز