خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به ایلنا:

ممنوع التصویری خاتمی مصوبه قانونی ندارد/ گفت‌وگوی ملی در مجلس می‌تواند محقق شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۲۳

رییس مجلس گفت: قطعا مصوبه قانونی را مجلس باید تصویب کند بدیهی است که در زمینه ممنوع‌التصویری مصوبه قانونی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تشکیل کمیته گفت‌وگوی ملی در فراکسیون امید که پیش از تشکیل با او نیز مشورت شده بود، گفت: در مجلس کمیته‌ای در این زمینه وجود ندارد و از تشکیل چنین کمیته‌ای در فراکسیون امید من اطلاعی ندارم.

او افزود:طرحی را برخی دوستان در این زمینه ارائه کردند که بخوانم محور این طرح این بود که بین جریان‌های فکری در سطح پارلمان گفت‌وگو باشد این موضوع در سطح مجلس مشکلی ندارد. مجلسی‌ها ضمن داشتن عقاید مختلف با هم گفت‌و‌گو می‌کنند و مانعی در این زمینه وجود ندارد اگر دوستان پیگیری کنند می‌تواند، محقق شود. البته این گفت‌وگوها الان می‌تواند سازمندتر شود.

 پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر این‌که باتوجه به آن‌که رییس مجلس در نشست خبری اسفندماه سال گذشته در آستانه انتخابات مجلس و در واکنش به این سوال که آیا قصد رایزنی با قوه قضاییه را ندارد، گفته بود روابط دو قوه برادرانه است اما باوجود سپری شدن یک سال اتفاقی نیافتاده، آیا امکان حل این مشکل و استفاده از تصویر خاتمی در اقلام انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات بهار سال آینده وجود دارد، گفت: ضمن روابط برادرانه با قوا هر کسی جای خود تصمیم می‌گیرد و قرار نیست جای آنها تصمیم‌گیری کنیم و توسعه اختیارات بدهیم. ما فقط باید موضوع را منعکس کنیم.

او گفت: قطعا مصوبه قانونی را مجلس باید تصویب کند بدیهی است که در این زمینه مصوبه قانونی وجود ندارد اما بالاخره یک جایی باید تصمیم بگیرد، شما نمی‌دانید کجاست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز