خبرگزاری کار ایران

از سوی روابط‌عمومی نداجا؛

خبر فرود اضطراری یک بالگرد نیروی دریایی ارتش تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۳۰

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش انتشار خبر مربوط به فرود اضطراری بالگرد این نیرو در بندر دیر بوشهر را تکذیب و اعلام کرد که خبر مذکور مربوط به ۴ سال پیش بوده و برخی رسانه‌ها اقدام به بازنشر آن کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در این باره اعلام کرده است:

خبر منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فرود اضطراری بالگرد نیروی دریایی ارتش در بندر دیر بوشهر مربوط به ۴ سال پیش بوده و این رسانه ها بدون هیچ تحقیق و بررسی اقدام به بازنشر این خبر کرده اند.

بر اساس این گزارش، این سایت‌ها و شبکه های اجتماعی در اقدامی عجولانه صحبت های امیر دریادار سیاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش و امیر دریاداردوم سیاوش جره معاون عملیات سابق این نیرو که مربوط به ۴ سال پیش بوده را بازنشر داده اند.

گفتنی است معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در حال حاضر امیر دریادار دوم سید محمود موسوی است.

خاطر نشان می‌شود، اخیراً خلبان بالگرد نیروی دریایی ارتش با مهارت ویژه و طبق سناریو، تمرین نشست و برخاست در جاده را انجام داده است.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با تکذیب خبر مذکور، ضمن پیگیری از مجاری قضایی و تنظیم شکوائیه علیه سایت های خبری و شبکه های اجتماعی که اقدام به بازنشر این خبر نموده اند آنها را به تحقیق، بررسی و تأمل بیشتر در انتشار اخباری که موجب تأثیر منفی در اذهان عموم ملت شریف ایران و تضعیف روحیه دریادلان این نیرو و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد توصیه کرده و این اقدام آنان را توهین به افکار عمومی و رزمندگان جان بر کفی می داند که بصورت شبانه روزی رزمایش انجام می دهند. چرا که این رسانه ها به جای انتشار پیام ها و اخبار اقتدار آمیز و اعلام خداقوت به دریادلان در راستای برگزاری موفقیت آمیز رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵، همگام با رسانه های معاند، مبادرت به انعکاس اخبار کذبی می نمایند که نشان دهنده ضعف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

این درحالیست که چند روز گذشته و در پایان رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵، یگان هوادریای نداجا با تکیه بر توان داخل علی رغم تمامی تحریم های ظالمانه ضمن به پرواز درآوردن ده ها فروند بالگرد و هواپیمای بال ثابت، هواناوهای خود را نیز با اقتدار به رژه درآورد.

پیش از این نیز یک فروند بالگرد این نیرو در جریان حادثه سیل در جنوب کشور جان ۱۲ تن از هموطنانمان را مرگ حتمی نجات  داده بود که مورد توجه رسانه های صدرالاشاره قرار نگرفت و بازتاب خبری چشمگیری در پی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز