خبرگزاری کار ایران

امیر شاه‌صفی:

فعالیت‌های مهندسی در همه بخش‌های نیروی هوایی ارتش نمود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۹۰

اولین همایش مهندسی نیروی هوایی ارتش همزمان با زاد روز خواجه نصیر الدین طوسی در ستاد نهاجا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور معاونین پشتیبانی و روسای تأسیسات و مهندسی یگان های تابعه این نیرو برگزار شد گفت: انجام امور مهندسی و پشتیبانی به دلیل سروکار داشتن این افراد با نیروی انسانی که از مولفه های قدرت می باشد،  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در نیروی هوایی ارتش انجام فعالیت‌های مهندسی در همه بخش‌ها و همه امور نمود دارد و حیطه کاری بسیار گسترده ای را شامل می شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی معاونت مهندسی این نیرو اظهار داشت: رعایت اصول پاکدستی در انجام فعالیت ها و اخذ مجوز از سلسله مراتب دو نکته بسیار مهمی است که در انجام امور محوله باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با تأکید بر استفاده از کالاهای با کیفیت تولید داخل تصریح کرد: یکی از نکات مورد تأکید در اجرای طرح های مهندسی در نیروی هوایی ارتش توجه به موضوع استفاده از کالاهای داخلی و حمایت از تولید کنندگان ایرانی است.

امیر شاه صفی در ادامه فعالیت های انجام شده از سوی اداره مهندسی نیروی هوایی را مطلوب دانسته و خاطر نشان کرد:  احداث، بازسازی و نوسازی از امور جاری نیروی هوایی است و در واقع بحث  مهندسی در همه سطوح این نیرو قابل مشاهده است.

حجت الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در ادامه این همایش گفت: در هیچ دینی به اندازه اسلام به علم و مهندسی توجه نشده است.

وی ادامه داد: زندگی و رفتار رسول گرامی اسلام (ص) نشان می دهد که دین اسلام اهمیت ویژه ای برای علم و دانش مهندسی (که در واقع درست انجام دادن کارهاست) قائل است و در این میان روایات بسیاری اهمیت ویژه معصومین به این موضوع وجود دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ضمن تأکید بر اهمیت نیت و ایمان در همه امور اظهار داشت: اسلام عزیز هموراه بر انجام صحیح کارها تأکید داشته است و همین دلیل انجام امور به بهترین وجه ممکن باید مد نظر همه قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از انجام اقدامات انجام شده در اداره مهندسی نهاجا تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه اقدامات مهندسی، نیروی هوایی ارتش سرآمد همه بخش ها و در حوزه زیر ساخت ها اقدامات خوبی انجام شده است.

امیر سرتیپ دوم معتمد رئیس اداره حفاظت اطلاعات نهاجا نیز گفت: معاونت های پشتیبانی و مهندسی مهندسی در ایجاد روحیه شادابی در میان کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

در ادامه امیر معتمد برخی از مسائل امنیتی و حفاظتی را برای کارکنان معاونت پشتیبانی و مهندسی بیان کرد.

در پایان از پیشکسوتان و کارکنان نمونه معاونت های پشتیبانی و مهندسی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز