خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

هنوز درباره جمنا با جامعه مدرسین صحبتی نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۴۲

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مورد نظر جامعه مدرسین و آیت‌الله یزدی درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: هنوز صحبتی نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: تفاوت این جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که حرکت آن از پایین به بالاست و هر آنچه که در آن تصویب می‌شود، مصوبه مردم است.

او افزود: مشکلات مردم زیاد است و بیکاری، رکورد و عدم بهره‌گیری از امکانات کشور از مهم‌ترین آنها است. جامعه روحانیت این حرکت را تایید می‌کند و آن را حرکت با ارزش می‌داند و هر  کمکی لازم باشد انجام می‌دهد ولی آنچه را تصمیم بگیرند، تایید می‌کنیم.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: امیدواریم اگر شخص و گروهی به این جبهه  ملحق نشده به آن بپیوندد زیرا که این حرکت با اخلاص شروع شده و همه نیروهای انقلابی مخلص به این جبهه می‌پیوندند.

او درباره تاثیر جبهه مردمی برای رسیدن به کاندیدای واحد گفت: من فکر می‌کنم بستگی به این دارد که چقدر اخلاص وجود داشته باشد هر مقدار در آن اخلاص باشد به همان میزان توفیق است.

موحدی کرمانی درباره اینکه رییس‌جمهور بعدی باید چقدر دغدغه مطالبات اقتصادی مردم را داشته باشد، بیان کرد: صد درصد باید دغدغه اصلی‌اش باشد حل مشکلات و آسایش مردم و انقلاب باید در اولویت رییس جمهور منتخب باشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در رابطه با نقش جامعه روحانیت در سازوکار وحدت تصریح کرد: روحانیت مبارز از اول نظارت کامل تا امروز داشته است و این نظارت ادامه دارد و با این برنامه‌ای که جمنا شروع کرده و و با نظرتی که داریم این حرکت را تایید می‌کنیم.

او در مورد نظر جامعه مدرسین و آیت‌الله یزدی درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: هنوز صحبتی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز