خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

استفاده ابزاری از ترور برای اغراض سیاسی، پلیدترین شیوه در سیاست است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۵۶

به دنبال عملیات تروریستی و انتحاری شب گذشته در ایالت سند پاکستان که ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشت، سخنگو وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید اینگونه حملات بیرحمانه و وحشیانه، با دولت، ملت و تمامی بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی خاطر نشان کرد: استفاده ابزاری از ترور و دهشت افکنی برای تامین اغراض سیاسی، پلید ترین شیوه در سپهر سیاست است که منطقه و جهان را ناآرام، نا امن و بی ثبات کرده است. امروز  وقت آن است جهان و جهانیان بیش از گذشته به خود آیند و با اقدامات عملی و هماهنگ و بدور از استانداردهای دو گانه برای همیشه سایه شوم ترور و کشتار بی گناهان را از سر بشریت دور کند. جهان باید بداند و بخاطر داشته باشد که جان تمامی انسان‌ها در همه نقاط جهان به یک میزان ارزشمند است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری مسئولیت همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه افزود: لازم است حرکتی گسترده  و جهانی علیه ترور، خشونت و افراطی گری بر پا شود و همه دولت‌ها و ملت‌های صلح جو بدان بپیوندند.

 او تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در گذشته مطرح کرده است راه نجات جهانیان و ممانعت از یک بی‌ثباتی که همه را با هم  در خود فرو خواهد برد، مقابله بی‌امان با این بلیّه قرن و اجماع جهانی علیه افراطی گری و تروریسم و خشکاندن ریشه‌های فرهنگی آن است و در این زمینه همچنان آماده همراهی و همکاری در این هدف مقدس  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز