خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح آخوندی به صحن مجلس رفت/ استیضاح‌کنندگان بی‌اخلاقی کردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۵۷

نایب رییس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه برخی از نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی به جای سوال از آخوندی به وی تهمت زدند، گفت: نمایندگان متقاضی استیضاح قبل از شنیدن اظهارات آخوندی گفتند قانع نشدیم و جلسه را ترک کردند.

سیدهادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات جلسه امروز اعضای کمیسیون عمران و نماینده‌های متقاضی استیضاح با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی ۱۳ موضوع را برای سوال از آخوندی مطرح کردند اما هنوز اظهارات وزیر را نشنیده بودند که جلسه را ترک کردند.

او افزود: استیضاح کنندگان در توضیح علت ترک جلسه گفتند ما از پاسخ‌های آقای آخوندی قانع نشدیم این در حالی بود که وزیر راه و شهرسازی در حال توضیح سوال اول بود و هنوز اظهارات خود را ارائه نکرده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متقاضیان استیضاح آخوندی قبل از جلسه تصمیم گرفته بودند که قانع نشوند، تاکید کرد: برخی از اظهارات استیضاح کننده‌ها بیشتر شبیه تهمت بود تا سوال.

نماینده مردم ارومیه افزود: متقاضیان استیضاح مدعی بودند که آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی فعالیت شخصی داشته و شرکت‌های متعددی را راه اندازی کرده و فرزند او در قراردادهای این وزارت‌خانه وارد شده است اما در مقابل ادعاهای خود اسنادی برای ارائه نداشتند.

بهادری ادامه داد: آقای آخوندی از نمایندگان متقاضی استیضاح درخواست ارائه مدارک برای اثبات ادعای‌های خود کرد اما گفتند مدرک داریم اما نشان نمی‌دهیم و بعدها این مدارک را در اختیارتان می‌گذاریم.

این عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه متقاضیان استیضاح وزیرراه و شهرسازی در همان ابتدای جلسه صورت جلسه را تنظیم و امضا کردند، گفت: استیضاح کنندگان فرصتی به آقای آخوندی برای ارائه توضیحات خود ندادند و گفتند قانع نمی‌شویم.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: در حال حاضر موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیات رییسه ارجاع داده می‌شود و به صحن خواهد رفت.

بهادری با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس در جلسه امروز با وزیر راه و شهرسازی بی‌اخلاقی کردند، گفت: تاکید می کنم برخی از سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح تهمت به وزیر راه و شهرسازی بود که کاملا غیر کارشناسانه این مسائل در جلسه امروز مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز