خبرگزاری کار ایران

دعوت ندای ایرانیان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۶۰

حزب ندای ایرانیان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد: برای سی و هشتمین بار به پا خیزیم و نشان دهیم به همه تهدید کنندگان که آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش ایلنا متن بیانیه به شرح زیر است:

انَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ (سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰)

تاریخ شهادت می دهد که مردمان آزاده کهن سرزمین ایران؛ همواره پرچم استقلال و آزادگی را در جهان برافراشته نگاه داشته اند. مردان و زنان این خاک وارثان تاریخ اند و به بهای گزاف، عنان اختیار سرزمین خویش را به کف دارند. بهمن ۵۷ نماد بزرگی ملت ایران است و همواره به افتخار از آن یاد کرده اند؛ یاد مجاهدت ها، مقاومت ها و پیروزی ها. روزگارانی که در کوچه و برزن غیرت و شهامت می جوشید و در دلها امید سرشار بود.

روز های سرد زمستانی که با دم مسیحایی مردی سترگ گرم شدند و به اشاره اش ایران را از ظلم و ستم طاغوتیان و استثمار ننگین شرق و غرب رهایی بخشیدند. عزم و اراده ملت به ثمر نشست و یوم الله ۲۲ بهمن سر منشا تاریخ جمهوریت ایران شد.

۲۲ بهمن پایانی شد بر قرن ها نظام پادشاهی، بر سرسپردگی به قدرت ها، بر خودکامگی، ظلم و سیاهی؛ و آغازی شد بر حکومت مردم بر سرنوشت خویش. این حماسه بزرگ بر آمده از هویت ایرانی و اسلامی ماست؛ بر آمده از تمدنی بزرگ به قدمت تاریخ با داستان ها و افسانه های حماسی سرشار از بزرگی و آزادگی؛ و بر آمده از آیینی الهی به سرخی عاشورا و سبزی انتظار. ۲۲ بهمن روز بزرگ پیروزی ما ملت ایران است.

هم وطنان، از سی و هشت سال پیش؛ از روزی که ملت ایران بر سرنوشت خویش تسلط یافت، دشمنان کمر همت بستند تا ما را به زانو در آورند. خاطرات سال ها جنگ و اسارت و تحریم که بهای آزادی استقلال مان بوده هنوز در ذهن ما بیدار است و هر چه صبور باشیم و بخشنده باز هم چنان فراموش نخواهیم کرد. ما را به همه نیرنگ ها و حیله ها آزموده اند و خوب می دانند که راهی از پیش نخواهند برد. اما حاکمان تازه به مسند رسیده بی تجربه و نا آگاه سعی در آزمون مجدد عزم ملت دارند. چه بهتر که برای سی و هشتمین بار به پا خیزیم و نشان دهیم به همه تهدید کنندگان که: آزموده را آزمودن خطاست.

ما سال های مهمی را سپری می کنیم. سال های پیش رو زمانی برای جبران خسارت های گذشته است و باید از نو ساخت هر آنچه که به عداوت یا جهالت ویران شده تا برای فرزندانمان آبادی به بار آوریم، و این مهم جز به تدبیر نخبگان و امیدواری جامعه میسر نخواهد بود. انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت های مردانی بزرگ و زنانی فرهیخته در گذشته به ثمر نشست و اراده آنها که عمود انقلاب و شریک خمینی کبیر بودند بر این بود که ملت وحدت کنند بر سرنوشت خویش و عزم بر سازندگی سرزمین گهر بار ایران داشته باشند.

برخی که امروز پیمانه شان پر شده و میان ما نیستند را بزرگ بداریم و آنها که هستند را ارج نهیم که راهی بس دشوار پیموده اند. کشتی انقلاب به مدد مجاهدت ها و ایثارگری ها اکنون در مدار پیشرفت قرار گرفته است. بیایید مدبرانه و امیدوار، همه با هم برای اثبات اقتدار مردم و سربلندی کشور در بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن حاضر باشیم و نمایشی حماسی را در صحنه قدرت نمایی جهان رقم بزنیم. همه خواهیم آمد...

حزب ندای ایرانیان

۲۰ بهمن ۱۳۹۵

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز