خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزییات مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور آخوندی

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۱۶

سخنگوی فراکسیون امید یادآور شد: برای اعلام نظر نهایی فراکسیون درباره استیضاح باید نظر تمامی اعضای فراکسیون را دریافت کنیم و پس از انجام نظرسنجی در این رابطه اظهارنظر خواهیم کرد که برون‌داد خرد جمعی فراکسیون چه بوده است.

بهرام پارسایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید اعلام کرد: در جلسه امروز که از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ صبح و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه برگزاری جلسه‌های عمومی با وزرا و مسئولان در برنامه کاری ماهانه فراکسیون امید قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این جلسه ابتدا کمیته مربوط به بررسی سانحه تصادف قطار مسافربری در سمنان گزارش خود را در این رابطه ارائه کرد و پس از آن آقای آخوندی نیز توضیحاتی در این باره به عرض نمایندگان رساندند.

سخنگوی فراکسیون امید یادآور شد: در ادامه جلسه تعدادی از نمایندگان به فراخور نگاه کارشناسی و تخصصی خود به بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مختلف مسکن و شهرسازی پرداختند.

او با بیان اینکه در جلسه صبح امروز اشاره‌های جزیی به بحث استیضاح آخوندی صورت گرفت، تاکید کرد: این مساله موضوع اصلی جلسه نبود. با توجه به اینکه مسائل مطرح شده در حوزه‌های مختلف تخصصی فراوان بود آنچنان به مسائل حاشیه‌ای فرصت نرسید و موضوع استیضاح چندان مورد بحث قرار نگرفت.

پارسایی در پایان با بیان اینکه در میان نمایندگانی که درباره استیضاح آخوندی صحبت کردند اکثریت با طرح این مساله مخالف بودند، اعلام کرد: برای اعلام نظر نهایی فراکسیون درباره استیضاح باید نظر تمامی اعضای فراکسیون را دریافت کنیم و پس از انجام نظرسنجی در این رابطه اظهارنظر خواهیم کرد که برون‌داد خرد جمعی فراکسیون چه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز