خبرگزاری کار ایران

ابوسعیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

حزب همبستگی از روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۱۷

یک عضو حزب همبستگی اعلام کرد که این تشکل سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از حجت‌الاسلام روحانی حمایت خواهد کرد.

همایون ابوسعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره برگزار نشدن کنگره حزب همبستگی گفت: مجوز برگزاری کنگره حزب همبستگی اخیرا از سوی وزارت کشور به دست ما رسیده و در اولین فرصت نسبت به برگزاری کنگره اقدام خواهیم کرد.

ابوسعیدی با اشاره به اینکه امروز دشمنان منتظر فرصتی هستند که اختلافی میان ارکان نظام به وجود بیاید، عنوان کرد: باید در فضای فعلی کشور به سوی همدلی و یکپارچگی قدم برداریم. نباید به اختلاف‌ها دامن بزنیم. مردم را تشویق کنیم که به پای صندوق های رأی بیایند .

او خاطر نشان کرد: حزب همبستگی حمایت کامل از رییس‌جمهور برای انتخابات ریاست سال آینده را اولویت قرار داده است آن هم در شرایطی که عده‌ای سعی می‌کنند با بیان مسائلی زحمات دولت را زیر سوال ببرند.

او تصریح کرد: انتخابات باید بر پایه اخلاق سیاسی و اسلامی باشد، توهین و تهمت زدن به دور از منش و رفتار جامعه ما است.

این عضو حزب همبستگی با اشاره به جریانات بین‌المللی اخیر گفت: در عرصه بین‌الملل مشکلاتی را شاهد هستیم نباید بگذاریم که مورد سوء استفاده بیگانگان قرار بگیرد  و بر اختلافات افزوده شود.

او تاکید کرد: مسائل بین‌المللی باید مدیریت شود و نباید این طرز فکر به مردم منتقل شود که دولت،نهادها و ارگان‌ها نمی‌توانند مشکلات و اختلاف‌ها را رفع کنند.

ابوسعیدی درباره همکاری حزب همبستگی با شورای عالی سیاست‌گذاری، اظهار کرد: گفته می‌شود که شورای عالی سیاست‌گذاری اقدامات مثبتی در مسائل سیاسی موجود نداشته، اگر هم چنین است باید ضعف‌ها را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم، شورا در قرآن توصیه شده ما نیز باید با تکیه بر این اصل تصمیم‌گیری ‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز