خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی دبیران استان‌ها مطرح شد:

اعلام آمادگی حزب اعتدال و توسعه برای برگزاری کنگره سراسری در هفتم بهمن

در جلسه شورای هماهنگی دبیران استان‌های حزب اعتدال و توسعه، دبیران آمادگی خود را جهت برگزاری کنگره سراسری حزب در ۷ بهمن ماه سال جاری اعلام کردند.

به‌گزارش ایلنا، اولین جلسه شورای هماهنگی دبیران استان‌های حزب اعتدال و توسعه روز گذشته با حضور اسماعیل شجاعی، معاون استان‌ها، سازمان‌ها و کانون‌های حزب و محمود محمدی، دبیر دفتر سیاسی و رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات حزب و همچنین دبیران ۲۴ استان کشور برگزار شد. 

در این جلسه، شجاعی دستورکار اولین جلسه شورای هماهنگی دبیران استان‌های کشور و تاریخچه‌ای از نحوه شکل‌گیری حزب اعتدال و توسعه را برای حاضرین بیان کرد و روند تغییرات حزب را از سال ۱۳۸۰ تا به امروز را تشریح گردید. 

همچنین تمامی دبیران استان‌ها نقطه نظرات خود را بیان و از روند رو به رشد فعالیت‌های حزب در استان خود گزارشی را ارائه داده و مشکلات پیش روی خود را نیز تشریح کردند.

محورهای اصلی موضوعات مطروحه در این نشست به شرح زیر است: 

- تمامی دبیران آمادگی خود را جهت برگزاری کنگره سراسری حزب در ۷ بهمن ماه سال جاری اعلام داشتند، با تاکید بر برگزاری هرچه سریع‌تر کنگره، خواهان حمایت دبیرکل محترم حزب از این موضوع شدند.

- حمایت هرچه بیشتر از دولت تدبیر و امید مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد مسئولین حزب در هر استان دستاوردهای دولت یازدهم را به عموم مردم استان‌های خود معرفی کنند. 

- مقرر شد جلسات شورای هماهنگی استان‌ها هر ۴۵ روز یکبار برگزار شود. 

- در خصوص نحوه جذب حداکثری عضو و هوادار حزب اعتدال و توسعه تبادل نظر صورت گرفت. 

- نحوه تعامل و پیگیری تشریفات قانونی دبیران استانی و شهرستانی با استانداران و فرمانداران مورد بررسی، بحث و گفتگو صورت گرفت. 

- نحوه برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های حزبی در استان‌ها بررسی شد. 

- نحوه تعامل با شورای عالی اصلاح‌طلبان و نیروهای ذی‌نفوذ مستقل و اصولگرایان معتدل در استان‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسی صورت گرفت.

- نحوه انتصابات سازمان‌ها و کانون‌ها در استان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و تاکید شد بدون هماهنگی دبیران حزب در استان افرادی برای کانون‌ها و سازمان‌ها منصوب نشوند. 

- تاکید شد که مقامات و اعضای کابینه حزب در صورت سفر استانی حتماً هماهنگی لازم با دبیران حزب برای حضور در جلسه شورای استانی حزب داشته باشند. 

کد خبر : ۴۴۵۰۱۸