خبرگزاری کار ایران

عارف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران:

دولت اصلاحات دستاوردهای خوبی در حل مشکل آلودگی هوای تهران داشت

رییس فراکسیون امید تاکید کرد که مردم شهرهای استان تهران تمامی ۳۰ نماینده تهران را باید نماینده خود بدانند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا عارف در جریان افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در لواسان، ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ۹۴ و با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه‌تر در دو انتخابات مهم اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: اعتماد کامل مردم به یک لیست در تهران کاری، کارستان بود و این یک تکلیفی بزرگ بر گردن نمایندگان است؛ چرا که مردم به برنامه ما رای دادند و این برنامه میثاق ما آن‌ها است.

او با بیان اینکه ارتباط مردم با نمایندگان یک اصل و پیش‌فرض است، گفت: در مجمع نمایندگان تهران تصمیم‌ گرفتیم که دفا‌تر نمایندگی را دایر کنیم که نمایندگان با یک برنامه زمانی مشخص در خدمت مردم باشند.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح دو دفتر قبلی مجمع نمایندگان استان تهران در اسلامشهر و شهر ری اعلام کرد: پس از افتتاح این دفا‌تر استقبال خوبی از سوی مردم انجام شد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات این مجمع با مسئولان، خاطرنشان کرد: در این جلسات تصمیم‌گیری‌هایی هم شده است که نتایج آن اعلام خواهد شد.

او از مردم خواست که با مراجعه به این دفا‌تر مشکلات خود در امور شغلی، معیشتی، کاری، اجتماعی و... را به نمایندگان خود منتقل کنند و مطمئن باشند که این مسائل در مجمع نمایندگان استان تهران مطرح می‌شود.

عارف خطاب به مسئولان و مردم گفت: شما نه یک نفر که سی عضو مجمع نمایندگان را باید نماینده خود بدانید؛ نمی‌دانم ساز جدایی زدن چقدر مقرون به صرفه است اما اینطور شما ۳۰ نماینده دارید.

او ادامه داد: در سال ۸۱ شورایعالی امنیت ملی مصوبه‌ای در مورد وضعیت آلودگی آب تصویب کرد و اتفاقاً اولین جایی که در حریم تخریب شد، هتل واریان بود که متعلق به دولت است و دولت برای اینکه مردم ناراضی نباشند از خودش شروع کرد و نتیجه خوبی هم داشت و حداقل تا پایان دولت اصلاحات، وضعیت آب رودخانه‌های جاجرود و کرج سالم بود.

عارف با تاکید بر اینکه هیچ‌قانونی وحی منزل نیست، گفت: می‌توانیم در قوانین بازنگری کنیم و با اقدامات کار‌شناسی آن‌ها را تغییر دهیم.

عارف در پایان ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران راه‌اندازی دفاتر نمایندگان تهران تاکید کرد: تمامی ۳۰ نماینده مجمع استان تهران در زمان‌بندی‌های مشخص در دفا‌تر حضور خواهند داشت.

کد خبر : ۴۴۰۶۴۶