خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آزادسازی حلب را تبریک گفت

جمعیت رهپویان دربیانیه‌ خود به مناسبت آزادسازی حلب اعلام کرد: آزادی حلب نشان داد تنها راه پیروزی مقاومت مدبرانه است؛ مقاومتی که با توکل بر خدا و تکیه بر توان نیروهای خودی و عدم اعتماد به لبخند دشمن مکار به دست آمد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به شرح زیر است: 

حلب را خدا آزاد کرد؛ تعبیری که برای ما مردم ایران آشناست. وقتی سی و چند سال قبل در یک نبرد نابرابر، سربازان خمینی (ره) خرمشهر را به مدد الهی از چنگ بعثی‌ها آزاد کردند و هیمنه تمام قدرت‌های پشتیبان صدام را شکستند، الگوی مقاومت متولد شد و در دلهای مومن ملتهای منطقه رشد کرد و بالنده شد. 

امروز در حلب سوریه‌‌ همان الگو اما در نبردی به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر و در جبههٔ عاشقان اهل بیت رسول خدا ـ چه شیعه و چه سنی ـ در برابر نیروهای اجاره‌ای چندملیتی مسلح به دلارهای نفتی سعودی و سلاحهای روغن خورده اسرائیلی به تصویر کشیده شد و مگر معنای «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» جز این است؟! 

اگر آن روز بسیجیان جان برکف با اعتماد به نفس قدسی روح الله خطر کردند و محاسبات مادی ترسیم کننده شکست را کنار زدند، امروز هم مدافعان آخرالزمانی حرم آل الله بودند که تمام پیش بینی‌ها مبنی بر سقوط قریب الوقوع سوریه را به دیوار کوبیدند و به اعتماد کلام خدایی موسای زمان، نیل خروشان تکفیری‌ها و حامیانشان را شکافتند و گوهر پیروزی را به ارمغان آوردند. 

این موفقیت بزرگ درست در زمانی به دست آمد که مدل مذاکره برای احقاق حق یک ملت و وادار کردن زورگویان به پذیرش حقیقت رنگ باخت و جام برجام به دست کوزه گران غربی‌اش شکست؛ آزادی حلب نشان داد تنها راه پیروزی مقاومت مدبرانه است؛ مقاومتی که با توکل بر خدا و تکیه بر توان نیروهای خودی و عدم اعتماد به لبخند دشمن مکار به دست آمد. 

این پیروزی را باید به خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم افغانی، ایرانی، پاکستانی، لبنانی، هندی و... تقدیم کرد؛ برخی از آن‌ها هنوز منتظر بازگشت پیکر عزیزان خود هستند و در برخی موارد دیگر تشییع و خاکسپاری شهدایشان با مظلومیت کامل صورت گرفته است. 

گرچه حادثه شگرفی رقم خورد و معادلات استراتژیک نبرد را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد، کار هنوز تمام نشده است و جهاد تا پاکسازی کامل عراق و سوریه از لوث وجود عناصر تکفیری و سپس بازسازی مناطق ویران شده ادامه خواهد داشت ان شاءالله. 

والسلام علی عباد الله الصالحین

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

۲۴ آذر ۱۳۹۵

کد خبر : ۴۳۸۳۶۰