خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم باید همراهی و همدلی را احساس کنند/ تخریب دولت در روزنامه شهرداری ادامه دارد

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم و شهروندان تهران این است که روزنامه‌ای که با هزینه بیت‌المال و با استفاده از بودجه عمومی تهیه و منتشر می‌شود، در تقابل با مردم نباشد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ادامه روند تیترهای منفی روزنامه همشهری علیه دولت اعلام کرد: موضع و تیترهای روزنامه همشهری به‌عنوان ارگان شهرداری تهران و روزنامه‌ای که با پول بیت‌المال اداره می‌شود، علیه دولت است و این مسئله پس از جلسه مجمع نمایندگان تهران با قالیباف و هشداری که در این رابطه داده شد، همچنان ادامه یافته است.

او گفت: همان روز که مدیر مسئول روزنامه همشهری سرمقاله خود در روز پنج آبان را به این دیدار اختصاص داد تا اظهار تنفر قالیباف از چنین تیترهایی را تکذیب کند و از صحبت‌های شهردار تهران به‌عنوان نوعی اظهار گلایه تعبیر کند، بالای همان سرمقاله تکذیبه رییس دفتر رییس‌جمهور درباره نرخ تورم منتشر شد که نشان می‌داد مطلبی به غلط درخصوص عملکرد آقای نهاوندیان در این روزنامه به طبع رسیده بود. در همان جلسه به شهردار تهران اعلام کردیم که مردم باید همراهی و همدلی شهرداری با دولت را احساس کنند و اینکه آقای قالیباف اعلام کرد روابط شهرداری در قبال دولت نسبت به این رابطه با دولت‌های گذشته بی‌سابقه است، با تیترهای تند روزنامه همشهری که همچنان هم ادامه دارد، منافات دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار مردم و شهروندان تهران این است که روزنامه‌ای که با هزینه بیت‌المال و با استفاده از بودجه عمومی تهیه و منتشر می‌شود، در تقابل با مردم نباشد.

کد خبر : ۴۲۷۰۸۲