خبرگزاری کار ایران

میهمانان سیاسی سومین روز غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات

همزمان با برگزاری سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات جمعی از مقام‌ها و فعالان سیاسی با حضور در این نمایشگاه از غرفه ایلنا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همزمان با سومین روز از بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها جمعی از فعالان سیاسی با حضور در این نمایشگاه از غرفه ایلنا بازدید کردند.

بر این اساس عبدالکریم حسین‌زاده، محمدعلی وکیلی و بهرام پارسایی سه نفر از اعضای هیات رییسه فراکسیون امید در ساعات ابتدایی صبح از غرفه ایلنا بازدید کردند و در مورد تغییرات اخیر کابینه اظهارات خود را بیان کردند.

در ادامه سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در غرفه ایلنا حاضر شد و پس از آن نیز حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با حضور در غرفه ایلنا، گفت: رییس‌جمهور با تغییرات کابینه، حاشیه‌ها را از بین برد.

در ادامه محسن پاک‌آیین سفیر پیشین کشورمان در آذربایجان با حضور در غرفه ایلنا، با تاکید بر تلاش ایران برای حل بحران قره‌باغ گفت: ایران همواره بر آرامش در منطقه اصرار دارد.

منوچهر جمالی عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس دیگر میهمان امروز غرفه ایلنا بود که از مختومه شدن پرونده شکایت رحیمی از چند نماینده مجلس خبر داد.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیگر مقام بازدیدکننده از غرفه خبرگزاری ایلنا در سومین روز نمایشگاه مطبوعات بود که از پیشنهاد خود برای ترمیم تیم اقتصادی دولت در جلسه اخیر هیات رییسه فراکسیون امید با رییس‌جمهور خبر داد.

در ادامه حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس‌جمهور نیز به غرفه ایلنا آمد و با بیان این‌که شکایت‌های مرتبط با حقوق مردم را پیگیری می‌کنیم، اعلام کرد: دو مورد به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور دیگر میهمان غرفه ایلنا در سومین روز نمایشگاه مطبوعات بود که با اشاره به جریان رای‌اعتماد مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی دولت گفت: رای اعتماد سه وزیر، اوج تعامل دولت و مجلس بود.

همچنین غلامرضا حیدری نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه ایلنا بازدید کرد و در رابطه با حضور پنج عضو فراکسیون امید در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: خاتمی در راستای تقویت شورای‌عالی اصلاح‌طلبان عمل می‌کند.

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه از غرفه ایلنا بازدید کرد و با اشاره به ماجرای رای‌اعتماد مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی و در پاسخ به سوالی درباره استفاده ابزاری مخالفان از «فتنه» گفت: انگ‌زنی به مخالفان نتیجه‌ای جز شکاف در جامعه به‌همراه ندارد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس دهم و رییس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم نیز از غرفه ایلنا بازدید کرد و نسبت به اعمال فشارهای داخل و خارج از مجلس در جریان قرائت گزارش این تفحص انتقاد کرد.

فرهاد تجری عضو کمیسیون اصل نود مجلس و از اعضای فراکسیون مستقلین ولایی دیگر میهمان امروز غرفه ایلنا بود که در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات، از جزئیات نشست بعدازظهر امروز اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهور خبر داد.

کد خبر : ۴۲۶۴۳۰