خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی: /مخالف/

حال فرهنگ بدتر از آن است که صالحی امیری از پس آن بر بیاید/ میان دادگاه ارتش و فرهنگ ارتباطی نمی‌بینم

نمایندهٔ مردم فریمان و سرخس و احمدآباد و رضویه گفت: حال فرهنگ بدتر از آن است که صالحی امیری از پس آن بر بیاید

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در مخالفت با سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه نوبت بعدازظهر امروز مجلس پشت تریبون قرار گرفت و گفت: نیتی جز کمک به مردم این سرزمین ندارم و دغدغه‌های فردی من نیست و انعکاس اندیشه‌های شماست.

نمایندهٔ مردم فریمان و سرخس و احمدآباد و رضویه افزود: امروز در مخالفت با وزیر پیشنهادی سخن می‌گویم اما باید بگویم این کار را برای فرهنگ سرزمینم انجام می‌دهم زیرا حال فرهنگ بدتر از آن است که صالحی امیری از پس آن بر بیاید.

قاضی‌زاده هاشمی خطاب به صالحی‌امیری تاکید کرد: دست‌های شما خالی‌تر از آن است که بتوانید دردی از فرهنگ دوا کنید. نمی‌توانم میان عضویت در دادگاه ارتش و فرهنگ ارتباطی پیدا کنم. رئیس‌جمهور سرهنگ را برای حوزه فرهنگ معرفی کرده است.

 او با بیان اینکه شما امروز می‌خواهید سکان‌دار اموری باشید که داستان‌های عبرت‌آموزی داشته است، ادامه داد:  آقای علی جنتی نه شهید کنسرت هستند و نه برای دغدغه دولت نسبت به سخنان مراجع کنار گذاشته شدند که اگر قرا بود اینظور باشد، باید سه سال پیش کنار گذاشته می‌شد. اما امروز چیزی نمی‌گویم چرا که از رهبر انقلاب آموخته‌ام که مراقب نگفته‌ها و گفته‌هایم باشم.

 نماینده فریمان خاطرنشان کرد:  شما کتاب‌هایی از خود منتشر کردید که معلوم نیست با چه امتیازهایی این کتاب‌ها به چاپ رسیده است. شما با کدام رانت این کتاب را به شماره ششم رسانده‌اید. ما از موسیقی‌دان حوزه فرهنگ شرم داریم. شماکتابی در مورد رایزینی در حوزه فرهنگ را نوشته‌اید اما آیا واقعا درسش را خوانده‌اید؟

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: شما چند مورد سابقه برای خود نوشته‌اید. آیا سربازی گمنام امام زمان(عج) باعث خجالت شما بوده است که به آن اشاره‌ای نکردید؟ برادر سیدرضا فلاح این نام مستعار شما در وزارت اطلاعات است. ما دست برادران گمنام امام زمان(عج) را می‌بوسیم. اما اگر رای اعتماد بگیرید در مقابل با اهالی فرهنگ چگونه خواهید بود؟ سیدرضا صالحی امیری یا سیدرضا فلاح؟

او ادامه داد:‌ اگر سینماگری به شما رجوع کند به او چگونه می‌نگرید؟ به دنبال پرونده‌ای کردن آن هستید؟ آیا یاداشت‌های گاه‌ و بیگاه را برای موسیقی و سینما خواهید داشت؟ لطفا بگوید ما با کدام جنبه چهره شما مواجه هستیم؟

 نماینده فریمان به استعلامی که از نادران و توکلی انجام داده اشاره و تصریح کرد: بنده از آقای نادران استعلام کردم مبنی بر اینکه صالحی امیری معذرخواهی کرده یا توبه‌نامه نوشته، اما ایشان این مسئله راتکذیب کرد. درباره پرونده دکتر توکلی نیز با وضعیت مشابهی روبرو هستیم.

کد خبر : ۴۲۴۷۷۱