خبرگزاری کار ایران

مقیمی در نشست روسای ستاد وزارت کشور ؛

تلاش کنیم انتخابات سال آینده بهتر از انتخابات قبل انجام شود

قائم مقام وزیر کشور گفت: عمده مأموریت‌های وزارت کشور از طریق هماهنگی با سایر دستگاه‌ها دنبال می‌شود و این هماهنگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور و پیشبرد اهداف نظام ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در دومین نشست مدیران کل و رؤسای مراکز وزارت کشور که امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد گفت: هر دولتی که استانداران وفرمانداران قوی داشته باشد دولت موفقی خواهد بود چرا که کار اجرائی در استان‌ها با هماهنگی استانداران وفرماندارانی که ما انتخاب می‌کنیم پیش می‌رود و اگر این انتخاب درست انجام شود تصمیمات بهتری در استان‌ها گرفته خواهد شد.

مقیمی با اشاره به تأکید وزیرکشور بر ۵ موضوع مهم برای پیگیری مطلوب وظایف شامل: امنیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تقویت اقتصاد و معیشت مردم، تکریم ارباب رجوع و انجام مأموریت مهم برگزاری انتخابات سال ۹۶ افزود: یکی از برکات مهم نظام برقراری امنیت کامل در کل کشور است که با فعال شدن شورای تأمین استان‌ها حاصل شده است و در مباحث اجتماعی نتایج گزارش کامل معاونت اجتماعی توانسته است حساسیت‌ها را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ایجاد کند ومعتقدیم وجود آسیب‌هایی مانند اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی و تبعات ناشی از آن زیبنده نظام نیست.

قائم مقام وزیر کشور افزود: یکی از موضوعات مهم امسال اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از وظایف اصلی استانداران و فرمانداران در حوزه‌های مأموریت خود برای تقویت اقتصاد ملی و تأمین معیشت مردم است و لازم است همه به معاونت اقتصادی وزارتخانه کمک کنیم تا این مأموریت به نحو احسن انجام شود.

مقیمی تکریم ارباب رجوع را بسیارمهم توصیف کرد و افزود: اجرایی شدن تصمیمات دولت در گرو حضور مردم در عرصه‌های مختلف است و اگر بخواهیم کار‌ها درست پیش برود باید با احترام با مردم برخورد کنیم.

قائم مقام وزیر کشور در پایان سخنان خود برگزاری انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا‌ها را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های وزارت کشور خواند و گفت: با عنایت خداوند و تلاش شخص وزیر کشور و همه دست اندرکاران ستاد انتخابات کشور، انتخابات سال گذشته به نحو بسیار مطلوبی برگزار شد و باید تلاش کنیم انتخابات سال آینده بهتر از انتخابات قبل انجام شود

کد خبر : ۴۲۱۸۳۶