خبرگزاری کار ایران

جاسمی در گفت‌وگو با ایلنا:

مانند باهنر در تهران جا خوش نکرده‌ایم/ نمایندگان مجلس دهم توجیه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۵۱۴

یک عضو اصولگرای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد شدید از سخنان اخیر نایب رییس پیشین مجلس، گفت: بسیاری از نمایندگان مانند شما قریب به ۳۰ سال در تهران جا خوش نکردند تا راحت‌طلبی اختیار کنند و از مناطق مرزی و جبهه‌های جنگ خبری نداشته باشند.

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به اظهارات اخیر محمدرضا باهنر نسبت به نمایندگان مجلس دهم، اظهار داشت: آقای باهنر گفته‌اند که همه نمایندگان مجلس یک تفسیر خاصی از اقتصاد مقاومتی دارند و به کنایه گفته‌اند نمایندگان جدید نسبت به اقتصاد مقاومتی توجیه نیستند؛ که این گفته‌ها ناشی از بی‌اطلاعی ایشان است.

باهنر باید اطلاعات خود را نسبت به مجلس دهم بالا ببرد

نماینده اصولگرای مردم کرمانشاه در مجلس دهم بیان کرد: نمایندگان مجلس دهم ۲۸۹ نفر هستند و ۲۹۰ نفر نیستند به نظر می‌رسد که نیاز است محمدرضا باهنر مقداری اطلاعات خود نسبت به مجلس دهم را بالا ببرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم ادامه داد: موضوعات کلی اقتصاد مقاومتی از زبان مقام معظم رهبری بیان شده و راهبرد اقتصاد مقاومتی در کشور همان سخنان رهبری معظم انقلاب است و فهم درستی که نمایندگان مجلس دهم دارند، همان راهبرد است؛ ولی هر کدام از نمایندگان احتمالاً تفسیرهای متفاوتی داشته باشند که در راستای آن هدف و چشم‌انداز است که می‌توان موفقیت چشم‌گیری برای کشور به ارمغان آورد.

جاسمی با اشاره به سخنان باهنر مبنی بر اینکه نمایندگان جدید مجلس دهم در ۴ سال مدت نمایندگی فقط کوچه و خیابان‌های تهران را یاد می‌گیرند، گفت: آقای باهنر باید بدانند که این‌گونه نیست، چراکه حداقل ۳۰ نفر از نمایندگان تهران، شهر تهران را به خوبی می‌شناسند همچنین بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان مجلس نهم در دور دهم مجلس حضور دارند، نمایندگان ادوار گذشته مردم نیز در مجلس حضور دارند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم اضافه کرد: در مجموع بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در مجلس دهم حضور دارند که تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم نسبت به تهران توجیه هستند.

نمایندگان همچون باهنر از مناطق مرزی و جبهه‌ها بی‌خبر نیستند

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم خاطرنشان کرد: خرسندیم از اینکه نمایندگان جدیدی که به مجلس شورای اسلامی راه یافته‌اند، قبل از نمایندگی در مناطق عملیاتی، جبهه‌ها و بسیاری از مکان‌هایی که لازم و ضروری بوده، حضور داشته‌اند و بسیاری از نمایندگان مانند شما قریب به ۳۰ سال در تهران جا خوش نکردند تا راحت‌طلبی اختیار کنند و از مناطق مرزی و جبهه‌های جنگ خبری نداشته باشند.

مردم کرمان با باهنر مانوس نیستند / باهنر کوچه و خیابان‌های کرمان را بلد نیست

جاسمی در پایان خطاب به نایب رییس مجلس نهم گفت: متاسفانه با گذشت چند سال از عمر شما در تهران، زادگاه خود را فراموش کرده‌اید، درصورتی که مردم کرمان شما را به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده‌اند، اما بعید می‌دانم شما با مردم کرمان مأنوس باشید و از نظر اخلاقی و رفتاری شما را بشناسند. شما هم کوچه و خیابان‌های کرمان را بلد نیستید. خواهش می‌کنم حال که در مجلس حضور ندارید، لااقل عملکرد مجلسی خودتان که ۲۸ سال نماینده بوده‌اید را زیر سوال نبرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز