خبرگزاری کار ایران

اختلاف بین فراکسیون ولایت و مستقل؛

فراکسیون اصولگرایان هنوز اساسنامه ندارد/ به‌خاطر لاریجانی جلسه را ترک کردیم

نماینده مردم رشت با اشاره به جلسه موسوم به رهروان ولایت در این جلسه آقای لاریجانی نه به فراکسیون مستقلان اشاره کرد و نه از شورای هماهنگی فراکسیون‌ها حرفی زد.

جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون رهروان ولایت عنوان داشت: ما برای دقایقی در این جلسه شرکت کردیم، اما در اعتراض به نحوه اداره جلسه آن را ترک کردیم.

نماینده مجلس دهم افزود: در این جلسه آقای لاریجانی نه به فراکسیون مستقلان اشاره کرد و نه از شورای هماهنگی فراکسیون‌ها حرفی زد.

نماینده مردم رشت با انتقاد از لاریجانی گفت: این رفتارها انگیزه ما را برای افزایش فعالیت‌های فراکسیون بیشتر می کند.

صحبت‌های ایمن آبادی در حالی مطرح می‌شود که محسن کوهکن از به تعویق افتادن تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت برای چندمین بار خبر داده و گفته است که هیچ گونه منعی برای تدوین و پیشنهاد اساسنامه توسط اعضای فراکسیون ولایت نیست، اما زمانی این اساسنامه‌ها قطعی می‌شود که در مجمع مصوب و شورایی انتخاب شود، بعد از آن هم هیات رئیسه آن شورا مطابق اساسنامه فراکسیون را اداره خواهد کرد که تاکنون این اتفاق‌ها نیفتاده است.

فراکسیون ولایت بعد از برگزاری نشست انتخاب اعضای هیئت رئیسه جلسه عمومی نداشته است و آنطور که کوهکن به ایلنا گفته است جلسه روز دوشنبه (که به حد نصاب نرسیده است) و سه‌شنبه صبح نیز فقط برای انتخاب نمایندگان در اجلاس بین‌المجالس بوده است.

کد خبر : ۴۰۳۹۱۶