خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

توضیح لاریجانی در مورد اظهارات منتسب به فاطمه حسینی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمه حسینی در نطقی که پیش از این در صحن علنی داشتند اعلام نکرده‌که ما سهممان را از سفره انقلاب می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا رئیس مجلس در تذکری گفت: خانم فاطمه حسینی مطلبی را نوشتند و به هیات رئیسه دادند و درخواست بررسی کردند که این سخن «هیچگاه در سخنانم نگفتم سهم ما از انقلاب پرداخت نشده است» و همچنین این سخن را هم در صحن علنی بیان نکردم. این سخنان منتسب به بنده شده است.

لاریجانی افزود: بنده این درخواست را بررسی کردم و مشخص شد که ایشان چنین مطلبی را بیان نکرده است.

به گزارش ایلنا، بعد از نطق فاطمه حسینی و پاسخش نسبت به اظهاراتی علیه او شایعه شد که فاطمه حسینی گفته است سهم خود را از سفره انقلاب برداشتیم و رسانه‌هایی مثل فارس و دانانیوز بدون اشاره به نادرست بودن این شایعه نقدهای تندی علیه این نماینده مجلس منتشر کردند.

فاطمه حسینی در تکذیبیه خود نوشته بود:

انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به تمامی ملت شریف ایران اسلامی است و صاحبان اصلی آن خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز هستند، آنچه در برخی رسانه‌های خاص در این خصوص به این‌جانب با تعابیری همچون « سهم از سفره انقلاب و ... » نسبت داده شد، کذب محض بوده و آن را به شدت تکذیب می‌کنم، نشر این اکاذیب خلاف اخلاق و عرف ارتباطی جامعه است.

کد خبر : ۴۰۳۵۹۲