خبرگزاری کار ایران

مخاطب به ایلنا خبر داد؛

جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با ساختار جدید وارد انتخابات سال آینده می‌شود

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی گفت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با ساختار جدید تشکیلاتی و تقویت دفاتر خود در سراسر کشور وارد مرحله انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری می‌شود.

رحمان مخاطب حسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه پس از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی دو حزب به نام‌های حزب توسعه سازندگی ایران اسلامی و حزب همبستگی دانش‌آموختگان، از این جبهه خارج شده‌اند، بر اساس تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری و هماهنگی با سایر احزاب همراه جبهه و همچنین مسئولان استان‌ها، ساختار تشکیلاتی جدید برای فعالیت جبهه تدوین شد و با توان و قوت بیشتر در دو انتخابات پیش رو جبهه تدبیر و توسعه در سطح کشور حضور فعال خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی جدید سازمانی اعلام کرد: کلیه دفاتر استانی که بیش از سه سال است فعال هستند، در قالب کانون‌های جبهه با ساختار جدید که منطبق با قانون کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و در چارچوب قانونی وزارت کشور است، فعالیت خواهند کرد.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی یادآور شد:  همچنین جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی صرفا کاربرد انتخاباتی نداشته بلکه یک تشکل مستقل و اعتدالگرا است که در چارچوب قانون اساسی کشور فعال است و فعالیت انتخاباتی نیز یکی از برنامه‌های جبهه است.

مخاطب در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه خبر دیگری در رابطه با جبهه تدبیر و توسعه را تکذیب می‌کنم و احزابی که از این جبهه خارج شده‌اند، حق اظهارنظر و یا اعلام هر خبری مربوط به این تشکیلات را ندارند و اگر مطلبی از قول هر شخص غیرمسئول دیگری عنوان شود، وجاهت نخواهد داشت.

کد خبر : ۳۹۴۷۶۲