خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با ربیعی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با آقای ربیعی قرار شد نمایندگان از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید کنند و جلسات مرتب و مشترکی داشته باشند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. و معاونان آقای ربیعی و روسای سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی گفت: در این جلسه وزیر کار شرح وظایف این وزارتخانه را ارائه کرد و نمایندگان نیز در مورد مسائل مختلف از جمله برنامه ششم، وضعیت اشتغال و وضعیت درمانی تامین‌اجتماعی سوالاتی را مطرح کرده و پاسخ آن را دادند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی یادآور شد: در پایان این جلسه قرار شد نمایندگان از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید کنند و جلسات مرتب و مشترکی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز موضوع اشتغال از دغدغه‌های نمایندگان در دیدار با ربیعی بود، عنوان کرد: در این جلسه همه اعضای کمیسیون و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار همکاری و تعامل دوسویه مجلس و وزارت کار برای حل معزلات اجتماعی بودند.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین با اشاره به موضوع فیش‌های نجومی، از سوی آقای ربیعی اعلام شد که در مجموعه تامین اجتماعی موضوع حقوق‌های نجومی مطرح نیست و در مورد بانک رفاه هم تصور بر این بوده که تابع قانون بانکی است.

کد خبر : ۳۸۹۷۸۴