خبرگزاری کار ایران

در مصلی تهران صورت می گیرد؛

اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

مصلای امام خمینی (ره) مملو از جمعیت نمازگزاران شده و تا دقایقی دیگر نماز خود را به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نماز عید سعید فطر تا دقایقی دیگر امروز چهارشنبه به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مصلای تهران از ساعت پنج صبح برای استقبال از نمازگزاران آماده شده است.

برپایه این گزارش، ‌ ۱۰ درب مصلی به روی نمازگزاران باز خواهد بود. همچنین بنابر اعلام واحد حمل و نقل شهری از ساعت ۵ صبح، ۲ هزار دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر، نمازگزاران را به مصلا انتقال می‌دهد. مترو نیز به صورت رایگان از مسیرهای مختلف در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

گزارش‌های دریافتی حاکی است که کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری نماز با همکاری شهرداری تهران بسته‌های پذیرایی برای نمازگزاران تدارک دیده‌اند که بعد از برگزاری مراسم در مسیر برگشت تقدیم نمازگزاران می‌شود، همچنین کمیته فرهنگی نیز بسته فرهنگی آماده کرده است که تقدیم نمازگزاران می‌کند، همچنین کمیته امداد و درمان واحدهایی را برای افراد نیازمند به درمان و اورژانس تدارک دیده است.

مراسم عید سعید فطر با حضور هزاران از مردم تهران که از سحرگاه امروز چهارشنبه در مصلی تهران حضور یافته‌اند با تلاوت قرآن و مدیحه سرایی میثم مطیعی آغاز شده است.

برپایه این گزارش، مصلای امام خمینی (ره) مملو از جمعیت نمازگزاران شده و تا دقایقی دیگر نماز خود را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌کنند.

 

 

کد خبر : ۳۸۷۷۱۲