خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توضیحات شمخانی درباره خنثی سازی حملات تروریستی و کاهش قدرت نفوذ تکفیری‌ها در منطقه

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به توضیحات شمخانی در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت که در این جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی در مورد چگونگی خنثی شدن حملات ترویستی اخیر در کشور و همچنین تبیین راهکارهای سیاسی امنیتی اتخاذ شده برای کاهش قدرت بازیگری دشمنانمان ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در توضیح موارد مطرح شده در جلسه غیر علنی با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:‌ در این جلسه آقای شمخانی آخرین تحولات سیاسی دفاعی و امنیتی در حوزه‌ی داخلی و منطقه‌ای را تشریح کرده و بر ضرورت  تحقق اهداف ترسیم شده برای اقتصاد مقاومتی از جانب شورای امنیت و ضرورت ارتقاء و سازو کارهای مبتنی  بر تامین امنیت داخلی و خارجی و لزوم فعال سازی مجموعه‌های مختلف تاکید کردند.

وی ادامه داد: آقای شمخانی در مورد مولفه‌های اصلی تهدید در منطقه و گروه‌های مختف تکفیری و بعضا تیم‌های متعددی که داخل کشور نفوذ کرده بودند توضیحاتی ارائه دادند که خوشبختانه با توجه به تسلط امنیتی در کشور بسیاری از آنها گرفتار شدند. ایشان در همین راستا توضیحات و گزارشی در مورد نحوه خنثی کردن اقدامات تروریستی از سوی دستگاه امنیتی ارائه کردند.

سخنگوی دستگاه هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه شمخانی به تبیین راهکارهای سیاسی امنیتی اتخاذ شده برای کاهش قدرت بازیگری دشمنانمان از جمله آمریکایی‌ها پرداخت گفت: ایشان همچنین درمورد آخرین وضعیت اجرای برجام با توجه به برگزاری جلسات منظم کمیته نظارت بر اجرای برجام پرداختند.

کد خبر : ۳۸۷۵۲۷