خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان فارس:

گزارش علل سانحه اتوبوس سربازان را به مردم می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۹۶۷

یک عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تسلیت جان‌باختن تعدادی از سربازان در سانحه‌ جاده‌ای گفت که بعد از انجام پیگیری‌های لازم، چرایی علل این حادثه و عملکرد نهاد‌ها و مسئولان مرتبط را به مردم گزارش می‌دهم.

به گزارش ایلنا، در پیام سیدمحسن علوی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت جوان سخت است؛ حال شنیدن خبر درگذشت جمعی از سربازان هم سخت‌تر است و هم تلخ‌تر. سرباز یعنی مدافع قلب ایرانیان؛ و درگذشت جمعی از سربازان که در حال گذراندن خدمت وظیفه بودند قلوب ملت ایران و به‌ویژه مردم مردم عزیز استان فارس را فشرد.

اینجانب ضمن همدردی با بازماندگانشان، به ایشان و همرزمان و فرماندهانشان تسلیت می‌گویم و برای مرحومین در ماه مبارک رمضان، غفران خدای سبحان را مسئلت دارم و برای مجروحان حادثه تصادف از خداوند طلب شفای عاجل خواهانم.

اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس خود را متعهد می‌دانم مراتب چرایی علل این حادثه و همچنین عملکرد نهاد‌ها و مسئولان مرتبط را خدمت مردم عزیز گزارش داده و پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهم.

سیدمحسن علوی
نماینده مردم شریف شهرستان لامرد و مهر»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز