خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه هوایی ارتش:

همراهی علم و عمل موجب پیشرفت ارتش شده است

فرمانده دانشگاه هوایی ارتش گفت: همراهی علم و عمل موجب پیشرفت ارتش شده است

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی قیام در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان این یگان با ابراز خرسندی از پیشرفت مشهود در ارتش، توأم شدن علم و عمل را مهمترین عامل تحقق این پیشرفت‌ها معرفی کرد و گفت: نیروی هوایی همچون گذشته باید در این زمینه پیشگام باشد.

او اضافه کرد: با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در مورد جایگاه رفیع علم و عمل و ضرورت توأم شدن این دو عامل باید در این زمینه برنامه ریزی و فعالیت‌های موثری صورت گیرد.

فرمانده دانشگاه هوایی ارتش اظهار داشت: مرکز علمی و آموزشی قیام از آغاز فعالیت خود همواره مهد پرورش جوانان انقلابی، متدین و متخصص بوده و باید با حفظ این جایگاه، رشد مستمر را در دستور کار قرار دهد.

او ارائه آموزش‌های به روز در این مرکز را یکی از الزامات دانسته و گفت: باید با ارائه دانش روز در زمینه بهبود هرچه بیشتر تخصص کارکنان نیروی هوایی فعالیت کنیم.

امیر هادیان روح اعتماد به نفس، ایمان، عمل و باور دینی را موجب استمرار پیشرفت نیروی هوایی ارتش برشمرد و ادامه داد: به کارگیری حتی گوشه هایی از استعدادهای جوانان ایرانی می تواند هر محیطی از جمله محیط نظامی ما را متحول سازد.

فرمانده دانشگاه هوایی ارتش اجرای نظم و مقررات در محیط نظامی را بسیار مهم دانسته و افزود: در محیط آموزشی پایگاه قیام، حالت تحرک، انعطاف و نظم همچون گذشته باید در راس همه امور باشد.

کد خبر : ۳۷۸۴۷۹