خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

جلب مشارکت مردمی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

وزیر کشور گفت: آذربایجان شرقی باید در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور پیشتاز باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر دوشنبه در بدو ورود به تبریز، به عنوان یکی از سه استان الگوی کشوری در بحث اقتصاد مقاومتی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این خصوص چندین جلسه در تهران با حضور استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شده تا با کمک بخش خصوصی تصمیم‌هایی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان گرفته شود.

وی با تاکید بر تلاش روزافزون و هماهنگ مسئولان و مردم این استان در عمل به رهنمودهای رهبری گفت: جلب مشارکت مردمی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی که قرار است عصر امروز در تالار پتروشیمی برگزار شود، وارد شهر تبریز شد.

بازدید از کارگاه اقتصادی مقاومتی در تبریز و گفتگو با خبرنگاران از دیگر برنامه های وزیر کشور در دومین روز از سفر به استان آذربایجان شرقی است.

طبق مصوبه هیئت دولت، استان‌های کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی، به عنوان استان‌های پایلوت و الگوی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند.

پس از این انتخاب، رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ماهانه برای سرکشی به این سه استان سفر خواهد کرد تا در جریان امور اجرایی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قرار گیرد.

وزیر کشور همچنین۳۰ اردیبهشت ماه به استان الگوی اقتصاد مقاومتی «لرستان» سفر کرد.

کد خبر : ۳۷۸۲۷۶