خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

توضیح دفتر آیت‌الله هاشمی درباره مطالب منتشر شده در فضای مجازی

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در روزهای اخیر متأسفانه مطالب و اخباری غیرواقع، به نقل از «مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» که مجهول‌الهویه نیز است، در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود که نمونه اخیر آن خبر رسانه‌ ملی و برخی‌ سایت‌ها در مورد تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی به نقل از مشاور مجهول الهویه است.

ضمن تکذیب این‌گونه خبرسازی‌ها، جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده، اعلام می‌دارد:

1- هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد.

2- حتی مواضع مشاورینی که با اسم نیز اظهارنظر می‌کنند، کاملاً شخصی بوده و هیچ ربطی به نظرات و دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یا دفتر ایشان ندارد.

3- برای چندین بار مجدداً تأکید و تصریح می‌شود که سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و اعلام مواضع حقیقی و حقوقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صرفاً به طور رسمی از از طریق دفتر ایشان یا روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام و منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود رسانه‌های محترم در انتشار اخبار و شنیده‌ها، از صحت و سقم و همچنین منابع خبری اطمینان کامل یابند، تا خبرسازان، نظرات و آرزوهای خود را به عنوان مواضع رسمی دیگران، به ویژه یکی از مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی منتشر نکنند.

مسؤول دفتر

کد خبر : ۳۵۹۳۸۳