خبرگزاری کار ایران

صادق خرازی:

پیر سالاری، نظام دیوان سالاری را آزار می‌دهد/نان عده‌ای در فقر و فساد مردم است

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بر لزوم بکارگیری نیروهای جوان در ساختاری اداری کشور تاکید کرد و گفت: اگر در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی ابتکارات و افتخاراتی به وجود آمده نتیجه حضور جوانان بوده است. قطعا جوانان امروز از بسیاری افرادی که اکنون در دولت هستند بیشتر متوجه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صادق خرازی درهمایش ندای امید با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مجلس آینده احترام به حقوق انسان است. 

 رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: در جامعه امروز ما عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند که با ایمان و اعتقادات مردم بازی کنند. گویا مردم وثیقه و ملک آن‌ها هستند. اگر این طور فکر می‌کنند این انتخابات مشت محکمی بر دهان آن‌ها بود. 

وی ادامه داد: من متعجبم چطور شخصی به خود اجازه می‌دهد که قانون را تغییر بدهد یا به نفع خود تفسیر کند و فردی را که با افتخار دو دوره رییس جمهور کشور بوده امروز وی را ممنوع التصویر کند. 

خرازی ادامه داد: عده‌ای نانشان در این است که مردم در فقر و فساد باشند و خودشان از این شرایط بهره ببرند. این انتخابات پیامی برای ملت، دولت و حاکمیت داشت که اگر اصلاح طلبان با ایمان به صحنه بیایند می‌توانند حماسه خلق کنند. 

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: امیدوارم حاکمیت این پند را بگیرند که مردم به نظام اعتقاد دارند اما این مردم خواستار تحول هستند و برای دولت نیز این پیغام را داشت که امروز ما همه کار کردیم و اکنون نوبت شماست. 

خرازی افزود: امروز دولت باید به همین جوان‌ها متوسل شود. پیر سالاری، نظام دیوان سالاری را آزار می‌دهد. اگر در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی ابتکارات و افتخاراتی به وجود آمده نتیجه حضور جوانان بوده است. قطعا جوانان امروز از بسیاری افرادی که اکنون در دولت هستند بیشتر متوجه می‌شوند. 

وی افزود: انتظاری که از نمایندگان مجلس دهم می‌رود این است که به فکر خودشان نباشند و به مردم فکر کنند. مردم امروز خیلی گرفتار هستند. کشوری با این همه پتانسیل نباید مردمش این چنین در فقر دست و پا بزند. 

خرازی افزود: این انتخابات را باید به رهبر انقلاب و به سید اصلاحات که با پیامش و تشویق مردم به انتخابات شور بوجود آورد و به شیخ و اسطوره سیاست آقای هاشمی رفسنجانی تبریک گفت. 

وی ادامه داد: ما وظیفه خودمان می‌دانیم که مطالبه به حق کسانی که صلاحیتشان تایید نشده را پیگیر باشیم. این حق ماست و ما پاسخ می‌خواهیم و آن را دنبال می‌کنیم. 

وی افزود: ما باید بپذیریم که اصولگرایان هم جز همین کشور هستند. طیفی که کف رای آن یک میلیون است را نمی‌توان حذف کرد بلکه باید با گفتمان جلوی آن‌ها پیروز شد و اصلاحات نیازمند گفتمان جدید است. 

خرازی در پایان گفت: مطمئنا روز‌ها و ماه‌های آینده اتفاقی رخ خواهد داد که ما بتوانیم دوباره از سید و سالارمان دوباره بهره ببریم. به امید روزی که انتخابات شوراهای شهر را در سراسر کشور بتوانیم مانند اسفند ۹۴ با پیروزی به سر ببریم.

کد خبر : ۳۵۵۵۰۱