خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

خدمت صادقانه آیت‌الله واعظ طبسی در ذهن همگان می‌ماند

استاندار تهران با صدور پیامی تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، گفت: آن عالم روشن ضمیر و نیک سرشت در طول دوران پر افتخار حیات طیبه، خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تسلیت سیدحسین هاشمی آمده است:

در گذشت خسارت بار خادم آستان ملک پاسبان حضرت ثامن الحجج (ع) و یار وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد.

استاندار تهران در ادامه این پیام تسلیت افزوده است: حضور مستمر و اثر بخش در مبارزات دوران ستم‌شاهی و همچنین نقش‌آفرینی کارآمد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب همچون نگینی درخشان در کارنامه خدمات سیاسی و اجتماعی آن مرحوم می‌درخشد.

هاشمی در این پیام تصریح کرده، خدمت صادقانه به حریم مقدس حضرت رضا (ع) در طول بیش از سی و هفت سال و همچنین رسیدگی مداوم به امور زائران و مجاوران امام رئوف از او نامی نیک و جایگاهی رفیع در ذهن همگان به وجود آورد.

در خاتمه پیام تسلیت استاندار تهران آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، خانواده داغدار آن عالم ربانی و همچنین مردم شریف و قدر‌شناس استان خراسان رضوی از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاء را برای آن فقید سعید مسئلت می‌دارم.

آیت الله عباس واعظ طبسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، صبح روز جمعه ۱۴ اسفند ماه پس از ۸۰ سال تلاش برای خدمتگزاری به زائران بارگاه منور رضوی و مجاهدت در راه دین و انقلاب در مشهد مقدس چشم از جهان فروبست و به ملکوت اعلی پیوست.

کد خبر : ۳۵۲۷۸۹