خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۸۱ ستاد انتخابات کشور؛

حمیده زرآبادی وارد مجلس شد / آصفری و دهقان به دور دوم رفتند

بنابر اطلاعیه شماره ۸۱ ستاد انتخابات وزارت کشور درحالی سید حمیده زرآبادی از حوزه انتخابیه قزوین موفق به ورود به مجلس شدند که محمدحسن آصفری از حوزه انتخابیه اراک و همچنین محمد دهقان از حوزه انتخابیه چناران و بینالود راهی دور دوم انتخابات شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۸۱ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران از مجموع ۲۱۲ هزار ۱۶۴ رای آرای صحیح مأخوذه سید مهدی فرشادان با کسب ۵۴ هزار ۴۷۲ رای به مجلس راه یافت و آقای سید حسن علوی با کسب ۴۸ هزار و ۶۹۵ رای و سالار مرادی با ۲۵ هزار و ۴۹۶ رای به مرحله دوم راه یافتند..

همچنین در حوزه انتخابیه بناب نیز از مجموع ۷۴ هزار ۶۸۸ آرای صحیح مآخوذه ضیااله اعزازی ملکی با کسب ۲۶ هزار و ۳۸۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله نیز از مجموع ۱۱۷ هزار ۴۸۰ آرای صحیح مآخوذه علی رستمیان با کسب ۴۸ هزار و ۴۴۰ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب از مجموع ۲۶۵ هزار ۲۸۸ رای آرای صحیح مأخوذه علی اکبر کریمی با کسب ۱۰۳ هزار ۲۳۴ رای به مجلس راه یافت و محمدحسن آصفری با کسب ۵۹ هزار و ۲۸ رای و سید مهدی مقدسی با ۵۴ هزار و ۵۴۶ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان از مجموع ۴۳ هزار ۱۴۱ آرای صحیح مآخوذه علیرضا صمیمی با کسب ۱۱ هزار و ۴۷۰ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد از مجموع ۲۴۷ هزار ۶۱ آرای صحیح مآخوذه سید مصطفی ذوالقدر با کسب ۷۵ هزار و ۱۷۵ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه فریمان و سرخس و بخش‌های احمد آباد و رضویه نیز سید احسان قاضی‌زاده هاشمی از مجموع ۱۳۵ هزار ۴۱۹ آرای صحیح مآخوذه سید مصطفی ذوالقدر با کسب ۳۶ هزار و ۷۴۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجی آباد و خمیر از مجموع ۳۶۲ هزار ۴۲ رای آرای صحیح مأخوذه حسین هاشمی تختی‌نژاد با کسب ۱۷۷ هزار ۸۲۶ رای و احمد مرادی با کسب ۱۳۶هزار و ۹۳۵ رای و محمد آشوری تازیانی با ۱۲۷ هزار و ۳۶۹ رای به مجلس راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک از مجموع ۳۳۲ هزار و ۴۸۸ آرای صحیح مآخوذه داود محمدی با ۱۰۷ هزار و ۹۹۱ رای و سیده حمیده زرآبادی با کسب ۱۰۷ هزار و ۳۹۱ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز از مجموع ۲۷۵ هزار و ۷۲۲ آرای صحیح مآخوذه صدیف بدری با کسب ۸۷ هزار و ۷۸۴ رای و رضا کریمی با کسب رای ۵۵ هزار و ۵۱۱ رای به مجلس راه یافتند و محمد فیضی زنگیر با ۶۲ هزار و ۴۵۷ رای و سید کاظم موسوی با ۸۶ هزار و ۸۳۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

این در حالی است که در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه از مجموع ۶۵ هزار و ۹۶۳ آرای صحیح سید احمد رسولی‌نژاد با ۱۲ هزار و ۷۵۰ رای و قاسم میرزایی نیکو با کسب ۱۰ هزار و ۲۵۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه چناران و بینالود از مجموع ۱۲۱ هزار و ۴۲۵ آرای صحیح محمد دهقانی نقندر با ۳۹ هزار و ۶۲ رای  وارد بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان از مجموع ۲۳۴ هزار و ۲۳۰ آرای صحیح حسن نوروزی با ۴۸ هزار و ۸۴۱ رای و ابراهیم نکو با کسب ۳۳ هزار و ۳۱۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.

بر این اساس، در حوزه انتخابیه علی آباد از مجموع ۸۵ هزار و ۴۷۶ آرای صحیح مآخوذه اسداله قره خانی آلوستانی با ۴۴ هزار و ۵۵۹ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه دورود و ازنا از مجموع ۱۱۸ هزار و ۲۸۸ آرای صحیح حسین گودرزی با ۲۰ هزار و ۹۹۴ رای و ابرمجید کیانپور با کسب ۲۰ هزار و ۵۷۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.

کد خبر : ۳۵۱۴۴۹