خبرگزاری کار ایران

هاشم‌زایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تخریب‌ اصلاح‌طلبان در صداوسیما تاثیری روی مردم ندارد

یک نامزد اصلاح طلب حوزه تهران گفت: مردم آنقدر باشعور و مطلع هستند که تحت تاثیر تخریب‌های مستقیم و غیرمستقیم صداوسیما نسبت به اصلاح طلبان قرار نگیرند.

عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه گفت: همه می‌دانند به علت اینکه تا یک‌روز مانده به تبلیغات برخی از اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت ‌شدند، روند تبلیغات ما با اصولگرایانی که از قبل می‌دانستند چه کسانی به عنوان کاندیدا تایید خواهند شد تفاوت داشت، ما نتوانستیم از زمان استفاده کنیم.

او با بیان اینکه در آخرین روز‌های تبلیغات، لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان تکمیل شد، گفت: زمان برای تبلیغات میدانی ما کم بود، اما از امروز تبلیغات به ویژه تبلیغات میدانی برای اصلاح‌طلبان شدت بیشتری می‌گیرد. باتوجه به برنامه‌هایی که تاکنون از سوی قشر تحصیلکرده اصلاح‌طلبان تهیه شده است، با اندکی تأمل می‌توان فهمید که تبلیغات در فضای مجازی کاملا در دست اصلاح‌طلبان است.

این نامزد اصلاح‌طلب انتخابات مجلس از حوزه تهران با انتقاد از عملکرد یکجانبه صداوسیما گفت: همه می‌دانند اقدامات صداوسیما نتیجه عکس می‌دهد. مردم ما آنقدر باشعور و مطلع هستند که تحت تاثیر تخریب‌های مستقیم و غیرمستقیم صداوسیما نسبت به اصلاح طلبان قرار نگیرد. در طول این ۳۷ سال هرگاه از منابع ملی به نفع گروهی خاص استفاده شده، نتیجه معکوس داده است.

کد خبر : ۳۴۹۳۸۶