خبرگزاری کار ایران

حسینی در همایش اصلاح‌طلبان:

از بگم‌بگم‌ها خسته‌ شده‌ایم/ هر بار اصلاح‌طلبان را یاری کرده‌ایم، دوران خوبی داشته‌ایم

نامزد اصلاح طلبان تهران گفت: هر بار پای صندوق رفته‌ایم و این مردان را یاری کرده‌ایم، دوران خوشی داشتیم و هر بار قهر کردیم، چه دوران‌های سختی را دیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیده فاطمه حسینی در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که در سالن حجاب برگزار شد، با شعارهای مردم پشت تریبون حاضر شد و به عنوان جوان‌ترین عضو فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به همه هم نسلی‌های خود و دهه شصتی‌ها و رای‌اولی‌ها سلام کرد و گفت: ما نسلی هستیم که هم جنگ و هم تحریم را تجربه کرده‌ایم. اگر چه کمبود‌ها و فشارهای دوران تحریم امیدمان را نشانه رفته بود، اما امید به رشد در دوران پساتحریم را زنده نگه داشتیم.

او گفت: این ما بودیم که به منادی گفت‌وگوی تمدن‌ها رای دادیم و اجازه دادیم دکتر حسن روحانی پروژه ایران‌هراسی را نقش برآب کند.

حسینی با اشاره به اینکه ما نسلی هستیم که اگر قلممان شکسته شد، به نوشتن ادامه دادیم، گفت: آنها حتی ما را خس و خاشاک خواندند اما از صحنه کنار نرفتیم.

نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در توضیح نسل سوم انقلاب و به نمایندگی از این نسل گفت: ما نسلی هستیم که ممنوع‌التصویر را در ذهنمان زنده نگه داشتیم؛ نسلی که شریعتی، بازرگان، خاتمی، روحانی وظریف و نور چشم ملت ایران آیت‌الله سید حسن خمینی را مردانی راستین می‌دانست.

او به جمعیت اشاره و تصریح کرد: اینجا تایید سخنان من است؛ تایید اینکه هر بار پای صندوق رفته‌ایم و این مردان را یاری کرده‌ایم، دوران خوشی داشتیم و هر بار قهر کردیم، چه دوران‌های سختی را دیده‌ایم.

نامزد اصلاح‌طلبان تهران گفت: ما از بگم‌بگم‌ها خسته‌ شده‌ایم؛ ما از تمسخر مجلس توسط مردی که مدعی مهرورزی بود خسته‌ شده‌ایم. ما به مرد تدبیر و امید رای دادیم؛ کسی که گره کور پرونده هسته‌ای را به جای دندان با دست باز کرد و به جهان نشان داد با زبان تکریم با ایرانیان صحبت کند.

حسینی در پایان با پایان با بیان اینکه اکنون بیش از دو سال از دولت روحانی می‌گذرد، نوبت ماست که با حضور در صحنه و با رای به همسویان دولت راه را برای دولت هموار کنیم؛ خاطرنشان کرد: مفتخرم که نماینده نسل سوم انقلاب باشم. به عنوان یک دهه شصتی و دانشجو خواهان رفع هر گونه تبعیض جنسیتی و حفظ استقلال دانشجویان و امنیت آنها هستم.

کد خبر : ۳۴۸۸۹۰