خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

وزیر اطلاعات مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

وزیر اطلاعات در پیامی از مردم برای حضور پرشور در راه‌پیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام سید محمود علوی به این شرح است:

 22بهمن ماه عید انقلاب اسلامی و شاخص انسجام ملی و هم افزایی دولت - ملت در  نیل به استقلال ، آزادی خواهی و هویت ملی است .

پاسداشت چنین روزی، پیوستن به شبکه گسترده شهروندانی است که ستون‌های امنیت ملی میهن‌شان را بر مدار دین مداری استوار ساخته اند و توان انجذاب سلایق و قومیت‌های گوناگون را در مدلی منحصر بفرد از توسعه هوشمند به نمایش گذاشته اند از این منظر ، 22 بهمن روز خداست و مانند خون در رگهای بی رمق می‌دود وقدرت ایمان را بار دیگر در هویت انقلابی مردمش باز تولید می سازد.

فراخوان حضور متراکم ملت ، فرصتی دیگر برای پویش انقلابی و اثبات وفاداری پر رمز و رازی است که تاریخی به پهنای سرزمین ایران را در می نوردد. 

این جانب از جایگاه یکی از خدمتگذاران ملت شریف ایران، به اراده انبوه شهروندان فرهیخته و متدین برای حضوری آگاهانه و شکوهمند در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی احترام می‌نهم و به سهم خود ، اقشار ، اقوام و طیف های متکثر سیاسی و اجتماعی را برای حضور در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن که به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی ) عید انقلاب نامگذاری شده است ، دعوت مینمایم.

 قشر های مختلف ملت شریف ایران، با حضور فرا گیرشان در مراسم 22 بهمن بار دیگر همدلی و همزبانی شان در راه  دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و میراث گران بهای خمینی کبیر (ره)، به نمایش میگذارند .
خدایا ، ما را هم چنان قدر دان این  ملت فهیم قرار ده .

آمین 

سید محمود علوی 

کد خبر : ۳۴۶۰۳۰