خبرگزاری کار ایران

اکرمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

علیرغم توطئه‌ها، بعد از ۳۷ سال هنوز نظام سرافراز است/ نبش قبر مسائل بیهوده را باید کنار گذاشت

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در طول ۳۷ سال اخیر توطئه‌ای نبود که دشمنان انجام ندهد، اما می‌بینیم نظام همچنین سرافراز است.

سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ایام دهه فجر گفت: به برکت انقلاب اسلامی در این 37 سال لیست بلند بالایی از عملکرد ها و دستاوردهای انقلاب داریم که البته لیست بلندتری از اهداف تحقق نیافته داریم. در گذشته مردم و نخبگان نقشی در این نظام نداشتند تا اینکه در سال 58 نظام جمهوری اسلامی به رای مردم گذاشته شد و 98 درصد آن رای دادند که این اولین و مهمترین دستاورد انقلاب ما بود.

او با بیان اینکه سال 58 پنج انتخابات برگزار شد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری ، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی  و قانون اساسی جزو این انتخابات بود که شعور و حضور مردم را نشان می‌دهد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: در طول 37 سال اخیر توطئه‌ای نبود که دشمنان انجام ندهد، اما ما می‌بینیم نظام همچنین سرافراز است و بدون حضور ایران امروز در معادلات منطقه‌ای نمی‌توان کاری انجام داد. در حال حاضر عمده‌ترین مشکلات ما مسایل اقتصاد داخلی و بیکاری و فرهنگ جامعه است که برای حل آن باید از خانواده‌ها شروع کنیم.

اکرمی تاکید کرد: باید بپذیریم با یکدیگر کار کنیم. همه در یک کشور زندگی می کنیم باید یکدیگر را تحمل کنیم و نقدهایمان سازنده باشد و مسایل بیهوده را نبش قبر نکنیم.

کد خبر : ۳۴۳۰۳۴