خبرگزاری کار ایران

اقتدار دیپلماسی ایران مبارک

اطلاعیه حزب مردم‌سالاری درباره اجرای برجام و لغو تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۸۲

حزب مردم‌سالاری درباره اجرای برجام و لغو تحریم‌ها علیه ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه حزب مردم‌سالاری آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز ایران

خداوند سبحان را سپاسگزاریم که بالاخره با تلاش‌های دو ساله دولت تدبیر و امید به ویژه دست‌اندرکاران دستگاه دیپلماسی ایران و در راستای رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری به خوبی مذاکرات فشرده، طاقت‌فرسا و راهگشا را با کشورهای 1+5 پیش بردند و علاوه بر لغو انواع تحریم‌های ظالمانه سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا و آمریکا قدرت‌های سلطه‌گر را وا داشتند که حق مسلم غنی‌سازی اورانیوم را به رسمیت بشناسند.

حزب مردم‌سالاری در طول این مدت با برپایی همایش‌های مختلف همواره در مقابل دلواپسان موضع گرفت و بر این باور بود که مخالفان برجام باید مطالبات واقعی مردم را در نظر گرفته و با عقلانیت و تدبر و واقع‌بینی منطبق بر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و اصول عزت و حکمت و مصلحت، سربازان عرصه دیپلماسی را پشتیبانی نمایند.

آزادی برخی زندانیان ایرانی در آمریکا و منع تعقیب استرداد 14 نفر از ایرانیان و آزادسازی اموال بلوکه شده و... از جمله دستاوردهای برجام است. امیدواریم همچنان که نشان داده شده آل‌سعود از بی‌خردی و جهالت دست بر‌داشته و منطق قوی و دیپلماسی مقتدر ایران را باور کند.

در پایان همچنان هشدار می‌دهیم در اجرای دقیق برجام باید هشیار بوده و با رصد کمترین ترفند نیرنگ‌آمیز قدرت‌های جهانی و بروز کوچکترین رفتار خلاف توافق برجام، دست‌اندرکاران وزارت خارجه و مسوولان ذی‌ربط واکنش لازم و عکس‌العمل مناسب را نشان دهند. یکبار دیگر اقتدار دیپلماسی ایران را تبریک می‌گوئیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز