خبرگزاری کار ایران

خرازی در جمع خبرنگاران:

شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را فله‌ای رد صلاحیت نمی‌کند/ کسانی که دستشان در بیت‌المال بوده نگرانی بیشتری دارند

رئیس شورای مرکزی حزب ندا گفت: برداشت من این نیست که شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را به صورت فله‌ای رد صلاحیت کند و باید صبر کنیم تا مسیر قانونی این موضوع طی شود.

به گزارش ایلنا، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در حاشیه مراسم ترحیم دایی رئیس دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نظر شما درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون چیست، گفت: من معتقدم در هر جایی که ائتلاف به نفع اصلاح‌طلبان باشد باید این ائتلاف را انجام داد. من مشخصا با اینکه هر فرد رادیکال و تندرویی که به اسم ائتلاف و یا اصلاح‌طلبان بخواهد رنگ عوض کند مخالف هستم و در جایی که این ائتلاف موجب توسعه عقلانیت شود با آن موافقم.

خرازی با بیان اینکه اصلاحات برای تغییر سیستم و جنگیدن به وجود نیامده است، اضافه کرد: برای اصلاحات ائتلاف یک مسئله منطقی و معقول است و قطعا ائتلاف با هر جریان معقولی که موجب حذف رادیکال‌ها شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندا در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش اصلاح‌طلبان به رد صلاحیت‌های احتمالی گفت: برداشت من این نیست که شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را به صورت فله‌ای رد کند و اگر کسی بخواهد به خاطر 4 روز انتخابات فضاسازی انجام دهد به صلاح کشور نیست. البته  باید منتظر باشیم و ببینیم شورای نگهبان چه مسیری را طی می‌کند و اگر در نهایت اختلافی بود قانون مسیر را باز گذاشته تا مشکلات از آن طریق حل شود.

وی با بیان اینکه من احساس می‌کنم که طرف مقابل و کسانی که دستشان در بیت‌المال و خزانه کشور بوده درباره رد صلاحیت‌ها نگرانی بیشتری نسبت به اصلاح‌طلبان دارند، گفت: اصلاح‌طلبان هم‌اکنون تاییدکننده انقلاب، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و کسانی باید نگران باشند که به این مسائل معتقد نیستند.

کد خبر : ۳۳۶۰۷۵