خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌هایی از ستاد انتخابات؛

جوری عکس نگیرید ردصلاحیت شوم/ نویسنده گزارش جنجالی نامزد خبرگان شد

روز سوم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان همچون روزهای اول و دوم با حاشیه‌های ریز و درشتی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز سوم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان با حضور محمدحسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران و این توضیح آغاز شد که معتمدان هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و شورا یکسان هستند.

ثبت‌نام همزمان مجلس شورا و خبرگان

- آغاز روز سوم ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان و روز اول ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی از اتفاق‌های مهم امروز بود که بر این اساس٬ نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی٬ همزمان می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌های سراسر کشور ثبت نام کنند.

- حضور آیت‌الله موسوی بجنوردی از اتفاق‌های مهم روز سوم بود.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

ثبت‌نام نویسنده گزارش جنجالی

- حجت‌الاسلام بهرام شجاعی نویسنده گزارش جنجالی «ازدواج موقت و تاثیر آن بر تعدیل روابط نامشروع جنسی» از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

حضور اولین زن برای انتخابات مجلس دهم

-  سیده لیلا مددی ۴۲ ساله اولین داوطلب زن برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

ثبت‌نام کاندیدای ۲۷ ساله خبرگان

- امروز هم ستاد انتخابات وزارت کشور شاهد حضور چهره‌های جوان برای ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری بود بر همین اساس امروز میرمحمد تاج‌الدینی متولد ۱۳۶۷ با حضور در ستاد انتخابات برای مجلس خبرگان ثبت نام کرد. پدر وی که او را همراهی می کرد مدعی بود که پسرش از رده علمی و فقهی بالایی برخوردار است و اگر جزو رده های اول رای نیاورد از انتخابات انصراف خواهد داد و می گفت سن ملاک نیست بلکه مهم دانش علمی افراد است که باید در حد اجتهاد باشد.

مدیر سابق در سازمان انرژی اتمی با شعار تغییر چهره مردانه مجلس آمد

- ژیلا شریعت پناهی از مدیران سابق سازمان انرژی اتمی از دیگر داوطلبان زن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که گفت در کمپین «به سوی تغییر چهره مردانه مجلس» حضور دارد و شعارش «به برابری رای می‌دهیم» است.

کاندیدایی با مطالعه زیاد در حوزه فقه

- محمدباقر عباسی سلمی امروز از حوزه انتخابیه بوشهر برای ثبت نام در مجلس خبرگان در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد اما نکته قابل توجه اینکه وی روحانی نبود و مدعی بود مطالعات زیادی در حوزه فقه و دین دارد.

جوری عکس نگیرید رد صلاحیت شوم!

رعنا احمدی کاندیدای مجلس دهم که به خاطر تیپ متفاوت پوشش با استقبال خبرنگاران مواجه شد٬ تاکید کرد: اگر در انتخابات مردم من را انتخاب کنند٬ با همین تیپ وارد مجلس خواهم شد

این نامزد انتخاباتی به عکاسان گفت: طوری عکس نگیرید که بهانه‌ای برای رد صلاحیت من شود.

رعنا احمدی

ورود کاندیدای انتخابات با همسرش

- لیلا واحدیان دیگر داوطلب انتخابات مجلس بود که به همراه همسرش در ستاد انتخابات حاضر شد و مدرک تحصیلی خود را دکتری برنامه‌ریزی شهری عنوان کرد.

- سومین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور توضیح داد: تا پایان وقت رسمی امروز٬ ۸۴۵ نامزد مجلس شورا و ۱۴۷ کاندیدای خبرگان به صورت رسمی نام‌نویسی کرده‌اند.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

انتخابات مجلس خبرگان رهبری

کد خبر : ۳۳۰۹۳۵