خبرگزاری کار ایران

کاتب به ایلنا خبر داد:

تصویب احکام برنامه ششم توسعه در ابتدای سال جاری/ بودجه ۹۵ در دی‌ماه بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون، اکثریت اعضا به کلیات لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور رای دادند.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر تصویب کلیات لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور اظهار کرد: در جلسه‌ای که عصر امروز با حضور آقای نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاونان وی در کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس برگزار شد، اعضای کمیسیون برنامه با اکثریت آرا کلیات این لایحه را به تصویب رساندند.

وی با اشاره به تاخیر در زمان ارائه لایحه بودجه ۹۵ و قانون برنامه ششم توسعه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت تصمیم به ارائه همزمان این دو لایحه دارد، پیش‌بینی کردیم که دولت حداقل تا سه هفته دیگر قادر به ارائه این دو لایحه به مجلس نخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: به احتمال خیلی زیاد بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ به اوایل دی‌ماه موکول می‌شود.

کاتب در پایان تصریح کرد: بنابر پیش‌بینی ما باتوجه به عدم تصویب احکام برنامه ششم توسعه کشور در هیات وزیران، قطعاً بررسی این لایحه در ابتدای سال جاری در دستور کار مجلس نهم قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر : ۳۲۷۷۷۱