خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر خارجه یونان انجام می‌گیرد؛

اولین همایش «ایران و یونان؛ فرصت‌های کشف ناشده» فردا در مرکز همایش‌های رایزن

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۹۸۰

اولین همایش «ایران و یونان، فرصت‌های کشف ناشده » فردا با حضور وزیر خارجه یونان در مرکز همایش‌های رایزن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین همایش «ایران و یونان – فرصت‌های کشف ناشده» فردا دوشنبه در مرکز همایش‌های رایزن و با حضور شرکت‌های انرژی، نفت، گاز و حمل و نقل یونانی در تهران برگزار می‌شود.

مدیر عامل مایکروسورس درباره برگزاری اولین همایش «ایران و یونان – فرصت‌های کشف ناشده با اشاره به اینکه سفارت یونان در تهران برگزار کننده اولین سمینار ایران و یونان با همکاری گروه مایکروسورس است، تصریح کرد: شرکت‌هایی در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز، حمل و نقل، بانکداری، آی تی ، صنایع غذایی، کشاورزی، ساخت و ساز، زیرساخت، کشتیرانی و ... همراه با هیأت یونانی به ایران سفر کرده‌اند تا در این همایش شرکت کنند.

وی ادامه داد: فرصت‌های کشف نشده اقتصادی و فرهنگی دو کشور برای توسعه این روابط در این سمینار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا راهبردی با حضور مقامات عالیرتبه دو کشور، دولتمردان و بخش خصوصی فراهم شود.

وی همچنین درباره مهمانان شرکت کننده در این همایش گفت: علاوه بر وزیر امور خارجه یونان، سفیر یونان در ایران، معاون وزیر خارجه یونان، معاون وزیر اقتصاد صنعت و توریسم یونان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و برخی دیگر از مقامات دو کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

اولین همایش «ایران و یونان – فرصت‌های کشف ناشده» فردا ار ساعت ۹ صبح الی ۱۵ در مرکز همایش‌های رایزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز